Legen i dag! *oppdatert*

mammanicken

Elsker forumet
Har time til legen nå 10:15. Skal sjekke om hun har snudd seg (noe jeg tviler sterkt på) og hvis ikke, blir det vel å dra til sykehuset for vendeforsøk i løpet av de nærmeste dagene.

Skal også på lunsj med svigermor, også ville hun ha meg med på Barnas Hus, for å bruke litt penger [:D] Også blir det en liten tur på Ikea for å kjøpe ny kommode til lillemor. Oppdaterer om legebesøk så fort jeg kommer hjem!

-----------------------------------------------------------------

Vel hjemme igjen, og alt er bra med oss begge to!

Dro til legen, og jeg hadde rett, lillemor holder seg i seteleie. Så nå skal jeg inn på sykehuset på fredag for vendeforsøk, så får vi se.

Men det ble jo litt snakk om denne vaksinen, såklart. Jeg har tidligere sagt at jeg ikke skal ta den, men så har jeg blitt litt usikker underveis. I dag sa legen at jeg absolutt burde ta den, og etter at hun hadde argumentert i noen minutter, så besluttet jeg at jeg skulle ta den. Som sagt så gjort, så nå slipper jeg å tenke mer på det. Litt godt å være ferdig med den grublingen.

Ny kommode ble det også på lillemor, så nå er det bare å sette den opp og legge klærne oppi. Gleder meg [:D]

Lykke til - skulle ønske jeg og hadde en så grei svigermor[8D][8D]

[:D]

Hvorfor måtte jeg først på sykehuset for vurdering av ungen, så ta CT, så vente på svar om bekkenet er stort nok, hvis ikke, SÅ tar de vendingsforsøk på meg.. Mens alle andre bare prøver å vende uten noe annen sjekk først? :P
Hmmm [8D]

Back
Topp