Legen i dag.. og i morra er det UL..*OPPDATERT*

Sylvia80

Gift med forumet
Var hos legen i dag igjen, og er jo selvfølgelig sjukemeldt videre. Han tok da og fylte ut svangerskapspapirene samtidig og tok blodprøver. Alt var bra så langt, utenom denne kvalem og oppkastet, og da vektnedgang. Så nå snakka han om evt sykehusinnleggelse om det ikke snur, for han kunne se på blodprøvene at jeg var uttørka.. Men jeg vil ikke det, så lovte jeg skal være enda flinkere og trumfe i meg 

I morra er det UL.. og er veldig spent, tror nok alt er bra, men blir jo veldig nervøs nå som det nærmer seg.. Kryss fingrene jenter!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Var så sikker på at i dag skulle jeg få se et bankende hjerte.. men det var ikke det.. :( Enten er jeg enda kortere på vei (noe jeg syns er veldig veldig rart.. vet jo når vi hadde sex..) eller så er det en MA. Men fostersekken hadde vokst til 11mm (fra 4mm på lørdag) og det var synlig plommesekk i dag. Så det kan jo være et håp, med mindre det er tomt inni der... Vi så ikke noe foster, men det er ikke uvanlig å ikke se det med den størrelsen sa legen.. Han vil ha meg tilbake neste uke... Så da får vi vel et svar.. Det er fælt å leve sånn i uvisse.. Har dt ikke godt nå.. :( Håååper spira mi lever, og bare tok seg en pause....

Havets fru skrev:
Lykke til! Krysser fingrene for det beste!:-)

sign :)

Lykke til :0) Og prøv så godt du kan å få i deg væske... ;)

Babylykke81 skrev:

Babylykke81 skrev:

Men må innrømme at jeg også hadde ikke lyst i det hele tatt å havne på sykehuset pga kvalmen og oppkast, men når jeg først ble lagt inn var det en befrielse og få noen dager uten kvalme og oppkast og faktisk ha lyst på mat - drypp var herlig, rom kameratene ikke fullt så herlig :p

Fikk du smertestillende da, siden du ikke følte deg kvalm eller kastet opp på sykehuset?

Jeg eg også så LEI av springe mellom sofaen og doskåla.....  urk!  Kjenner jeg er uttørret, og sitter her med en kopp saft jeg har som mål å få i meg i løpet av dagen...

Krysser fingrene for deg at den lille spiren bare har gått litt i dvale, som er heilt normalt! Meiner at dei kan gå i dvale opptil 2-3veker. Tvi tvi!

Krysser fingrene for deg og håper veldig at alt står bra til med den lille!

Håper spiren din har det bra og at den bare ville tulle litt med mamma. Skal krysse fingrene for at du får se den til uka og at uka går fort.
God bedring videre håper kvalmen avtar så du slipper innleggelse, tenker på deg :)
*klem*

Kan godt forstå at du ikke har det godt nå nei:(

Huff, ..vet ikke helt hva jeg skal si, men sender deg mange klemmer å krysser alt det jeg har for at alt bare er fint <3

ånei.. så utrolig trist å lese... men får håpe du ikke er så langt på vei som du trodde og at dere ser et bankene hjerte neste uke...

Jeg skal krysse fingrene for deg...

Hvor langt er du på vei?
Skjønner usikkerheten din. Første gang på UL så jeg heller ingen ting. Da fant de ikke plommesekk engang. Ventet 3 uker, og da hamret hjertet og alt var fint. Krysser fingrene for deg <3

Hos meg så ikke legen et bankende hjerte før jeg var 8-9 uker på vei..
krysser fingrene for deg

Det som er så bra er at selv om du vet når dere hoppa i høyet betyr ikke det at babyen ble laget akkurat den dagen for svømmerne kan leve en god stund før befruktningen skjer. Satser på at det er akkurat det som har skjedd hos deg og at spira di viser seg frem som en ekte diva på neste ul

Det er utrolig tungt å gå rundt uten å vite, men prøv så godt du kan å tenke positivt!!

*klem*

Det som er er at jeg nå etter mens (siste mens 15 januar) skulle vært 7+4, men jeg selv mener jeg må være 5-10 dager kortere, fordi vi ikke hoppa til køys før 5 dager senere og de kan leve 5-6 dager, så har tatt høyde for det.. Da burde jeg vært mellom 6+6 og 6+1 dager på vei... Er denne spira lagd senere må det være enda 6 dager kortere men da er det et mirakel for vi fullførte ikke, og sambo har dårlig kvalitet, 25 % av normalen.. Str målt i dag tilsier ca 5+2 eller noe.. det kan jo liksom stemme det på en måte.....  Så eh.. Skjønner ikke hva som har skjedd jeg... Men håper... Dette er tungt.. men jeg må ikke miste håpet enda, det er så mye man ikke vet om befruktning og fosterutvikling også selv om man vet veldig mye.. Det sa legen.. så jeg får bare klamre meg til håpet... Men.. Håper....

Sylvia80 skrev:
Det som er er at jeg nå etter mens (siste mens 15 januar) skulle vært 7+4, men jeg selv mener jeg må være 5-10 dager kortere, fordi vi ikke hoppa til køys før 5 dager senere og de kan leve 5-6 dager, så har tatt høyde for det.. Da burde jeg vært mellom 6+6 og 6+1 dager på vei... Er denne spira lagd senere må det være enda 6 dager kortere men da er det et mirakel for vi fullførte ikke, og sambo har dårlig kvalitet, 25 % av normalen.. Str målt i dag tilsier ca 5+2 eller noe.. det kan jo liksom stemme det på en måte.....  Så eh.. Skjønner ikke hva som har skjedd jeg... Men håper... Dette er tungt.. men jeg må ikke miste håpet enda, det er så mye man ikke vet om befruktning og fosterutvikling også selv om man vet veldig mye.. Det sa legen.. så jeg får bare klamre meg til håpet... Men.. Håper....

Da jeg var på første UL og ikke så noe var jeg over 5 uker på vei. Da så de ikke plommesekken engang...
Min siste mens første dag var 4 januar, men jeg har hatt en laaang syklus den mnd. Tok eggløsningstest som ble positiv en uke etter jeg trodde jeg skulle hatt det. Et befruktet egg kan også bruke alt fra 2-3 dager til 7-8 dager ned til livmoren for å feste seg. Dette går sikkert bra <3 Krysser fingrene for deg og spira. Ikke gi opp håpet :0)

Lille sol skrev:
Fikk du smertestillende da, siden du ikke følte deg kvalm eller kastet opp på sykehuset?

Jeg eg også så LEI av springe mellom sofaen og doskåla.....  urk!  Kjenner jeg er uttørret, og sitter her med en kopp saft jeg har som mål å få i meg i løpet av dagen...

Jeg fikk kvalmestillende blanda inn i dryppet og det hjalp allerede samme kvelden de satte det i blodåra mi.

Uff så trist oppdatering :(

huff, skikkelig trasig å ha det sånn!.. krysser alt for spira de!! klem

Back
Topp