mammatildennis2014
Betatt av forumet
I dag er jeg 33+0 og skulle på kontroll hos legen min. Etter at jordmora spurte meg om blodprøver sist jeg var hos henne måtte jeg høre med legen om han hadde glemt dem. Og ja det hadde han.. Jeg venter jo min første og hadde ikke helt oversikt på hva som skulle taes av prøver og diverse. Han la seg flat og beklaget på det sterkeste, det var hans feil og da måtte vi ta dem i dag. Jeg viste fra før at det ikke alltid er lett å finne blodårene mine, men siden det var en ny dame på labben i dag fikk hun bare prøve likevel. Etter å ha stukket meg 4 ganger i høyre ga hun opp den hånda og prøvde venstre. Det gikk på første forsøk og da traff hun godt også.. Etter å ha tømt ut 4 glass av meg fikk jeg en sånn "dott" på stikket og den blødde gjennom før det stoppet.
Jeg leverte også urinprøve der det var et lite utslag på noe, vet ikke hva, men jeg skulle få telefon seinere viss det var noe jeg trengte medisiner på. Noen som har opplevd det?
Når skal man egentlig ta de blodprøvene?
Jeg leverte også urinprøve der det var et lite utslag på noe, vet ikke hva, men jeg skulle få telefon seinere viss det var noe jeg trengte medisiner på. Noen som har opplevd det?
Når skal man egentlig ta de blodprøvene?