Jeg får oppfølging hos revmatalogisk avdeling pga bekhterevs sykdom. Der anbefalte revmatalogen meg å bruke ibux frem til uke 30 ved behov for smertestillende/betennelsesdempende. Men etter et besøk hos jordmor i dag så fant jeg ut at jeg IKKE skal ta det....det kan gjøre så det blir feil i hjerteklaffene (tror det var det, noe med hjertet ihvertfall). Jordmor ba meg gi beskjed om dette ved neste ultralydundersøkelse.
Derfor har jeg tatt ibux ved behov selvsagt. Som førstegangs gravid så stoler man jo på legen. Men kjenner det irriterte meg kraftig!!!
Det går nok sikkert bare bra med barnet...men burde ikke dette vært noe de burde vite?? De kan jo ikke anbefale det til folk når det kan være farlig?? Jeg skal tilbake i januar så jeg skal nevne det da i hvertfall!!
Argh! Dagens utblåsing
Derfor har jeg tatt ibux ved behov selvsagt. Som førstegangs gravid så stoler man jo på legen. Men kjenner det irriterte meg kraftig!!!
Det går nok sikkert bare bra med barnet...men burde ikke dette vært noe de burde vite?? De kan jo ikke anbefale det til folk når det kan være farlig?? Jeg skal tilbake i januar så jeg skal nevne det da i hvertfall!!
Argh! Dagens utblåsing