Legekontroll

Latterfrosken

Forumet er livet
I dag var jeg på kontroll... blodtrykk og alt var bra. Og jeg har gått opp 10 kg i hele svangerskapet, jeg som trodde jeg hadde gått opp 15! Så det var bra. Det er vel ikke for mye? Symfysemålet lå på ca 27 tror jeg. Ligger innefor kurven, men litt over den normale linja. Den kjipe nyheten er at jeg ble sykmeldt ut svangerskapet! (bekkenløsning) Hadde et lite håp om å komme tilbake i jobb i 20%....[:(] Men sånn gikk det ikke, så nå blir det lange dager fremover, så da er det godt å ha dere å prate med om dagen! Får håpe jeg kan bli med på treffet da! Alt sto hvertfall bra til med nurket, puls på 140... og ikke noe i urin eller blodprøve... godt tegn det da!!! Klem

Bra!!!
Men det er jo kjedelig å være sykemeldt resten av svangerskapet ja...

JA det er ikke så kult det nei... men jeg får begynne så smått og handle inn julegaver da, hvis jeg orker. ! time på et senter er nok for meg! Helt ødelagt i rygg og bein etterpå, så jeg får ta det i små porsjoner. Også kan jeg gjøre unna de dyreste gavene først!!!!!! Resten får gubben hjelpe meg med, er så heldig å ha en mann som ELSKER å shoppe, selv om det er til meg eller andre....hehehe

Er det ikke herlig å gå ifra legen og vite at alt er så i orden??
Jeg var på kontroll på fredag, og alt var bra med meg og.. Synes det er like godt å få høre hver gang!!
Symfusemåler mitt på 28 uker lå på 31 cm det!! Så magen min er stor!
Ligger godt ovenfor det grønne feltet.. [;)]
Jeg har gått opp 7 kg, så legen sa det var bra.. Og da er ikke 10 kg langt unna!
Sønnen min har puls på 140 han og!

Er kjett å være sykmeldt ja, men det høres ut som om du trenger det!
Du får tusle rundt og handle litt julegaver du!
Også er du jammen heldig som har handleglad mann.. Det er ikke min!!

Jeg skulle ønske jeg hadde litt mer tid fram til jul jeg for å få kjøpt inn alt i god tid, men det har jeg nok ikke... Er også heldig som har en
mann som elsker å shoppe jeg å... Så jeg er aldri aleine om julegavene...
Men det er jo greit med små posjoner på et kjøpesenter syns nå jeg da... Orker ikke mange timer av gangen lenger...

Jo godt å vite det ja.... Får håpe ikke magen min blir altfor stor, da begynenr det å bli tungt. Men det er vel ikke så langt imellom oss da nei. Ja godt med en mann som liker shopping. Trenger ikke ha med en venninne for å handle klær, han er like flink han.... Både når det gjelder det og julegaver...

Det er noe dritt å være sykemeldt!! Jeg er også sykemeldt ut resten å jeg går på veggene snart.. [:(][:'(]

Back
Topp