Legekontroll

jente86

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Var i dag på kontroll hos legen min. Både baby og jeg vokser som vi skal, og det er bra :)
Jeg har tidligere (og gjør vel fortsatt) slitt med spiseforstyrrelser. Den siste tiden har jeg kjent at noen av de "gamle" tankene og mønsterne er på vei tilbake. Ikke så lett å bli tjukk som jeg trodde! Selv om det skal sies at jeg er stolt av babymagen da :) Det resulterte derfor i en 40% sykemelding og henvisning til min tidligere psykolog for oppfølgningssamtaler. Jeg kjenner at en sykemelding sitter veldig langt inne og jeg gruer meg skikkelig til å fortelle det på jobb! Men som samboer sier; nå må jeg tenke på meg selv og baby! Så får prøve det da :)

.

Så flott at alt var bra på kontrollen :)
Synes det er kjempeflott at du får hjelp med spiseforstyrrelsen. Det er nok ikke bare bare å kjenne på at kroppen forandrer seg svangerskapet gjennom. Fint å ta tak i det nå så tidlig :)

Så bra alt var fint! :)

Må være tøft med spiseforstyrrelse som gravid, men flott av deg å ta tak i det og håndtere det i stedet for å la det skure og gå (kanskje ille)! Og mannen din har absolutt rett i at nå er det viktigste at du og babyen har det bra, det skjønner de på jobb også :) Lykke til videre, med psykologen og hverdagen! Vil bare i tillegg si at du ser så flott ut på bildene du har lagt ut her inne, godt du nyter babymagen, den forsvinner så fort :)

Flink du er:).
Syns du skal nyte sykemeldingen jeg, kose deg med mannen og se fremover til oktober:).
Prøve så godt du kan og ikke tenke på vekten du legger på deg som noe annet enn ett tegn på at baby har det bra:).

Takk for fine ord alle sammen! Det hjelper alltid å få luftet tingene litt :)
Jeg har heldigvis en utrolig god og støttende samboer som gjør ting lettere. Noen dager er veldig vanskelige, men nå må jeg prøve å se fremover og på alle tingene det er å glede seg til og over :)
Gruer meg til å levere sykemelding på jobb i morgen, gleder meg til å få det overstått! Nå skal jeg legge meg, og prøve å få sove til tross for at det kjenner ut som lillegutt har fest i magen ❤

Back
Topp