Legekontroll

Fitness

Forelsket i forumet
Da var første ordinære svangerskapskontroll unnagjort. Har jo vært til legen tidligere pga sykmelding, men har ikke fylt ut skjemaer før i dag. Legen fant Mini-Knertens hjertelyd, og den lå på 140, hurra :-)

Jeg har lavt blodtrykk, altfor høy puls (100) og er generelt uvel og svimmel med trykkende hodepine, så ble sykmeldt 100 % i 2 uker. Legen er noe bekymret for pulsen min. Han mener det er normalt at den ligger 15-20 slag mer i minuttet enn vanlig, men min ligger mellom 50-60 slag høyere enn vanlig. Kroppen tror den trener hele tiden, og jeg har vanskeligheter med å finne roen om natten og sover således veldig dårlig og ser ut som en zombie.... I tillegg hører jeg ofte pulsslagene mine i hodet, noe som er veldig ekkelt.

Så jeg fikk beskjed om å ta det helt med ro, og ikke stresse kroppen. Jeg er jo utslitt bare jeg har gått opp en liten trapp.

Åjda, det hørtes ikke spesielt bra ut med den voldsomme pulsen din.. håper du klarer å slappe av når du nå er sykemeldt sånn at det bedrer seg..

Usj da det høres veldig ubehagelig ut :-s Veldig bra at du får sykemelding og supert at dere fant hjertelyden på barnet! <3

Gratulerer med hjertelyd, og håper pulsen roer seg snart! Slitsomt å være så utslitt hele tiden. God bedring!!

Back
Topp