Legekontroll idag

Fitness

Forelsket i forumet
Idag var jeg til kontroll hos legen, er 39+1 idag. Alt var bra, fremdeles veldig lavt blodtrykk, så dette svangerskapet stiger det ikke på slutten slik som de to forrige. Hodet er festet, og sitter godt fast ned i bekkenet som legen sa. Jeg er jo tredjegangs, og da er det vanlig at hodet først fester seg i selve fødselen. Legen trodde ikke jeg kom til å gå mer enn et par dager til... Jeg satser på at han har rett, for jeg har nemlig planlagt å føde i morgen ;-) Med de to første fødte jeg akkurat en uke før termin, og det er imorgen så det er lov å håpe :-)
Nå slapper jeg av i vår nye skinnsofa som kom i går :-)

Oi, så spennede da! 
Jeg er jo tredjegangs selv og her er det definitivt ikke festet noenting. Nei dette blir spennede, du må huske på å oppdatere oss her inne da, om det begynner å skje noe! ;-)

Så spennende! Og så herlig å vite at h*n er festet! Hold oss gjerne oppdatert om du får tid og mulighet! Dette er en utrolig spennende tid, altså!!!! Jeg kjenner jeg blir helt gira, selv! Jeg vil gjerne føde på tirsdag, om det er greit for resten, hahahhah!!!! ;)

Ja, kjempe spennende! Går og kjenner etter tegn hele tiden. Jeg synes jeg merker småmurringer idag I tillegg til at brystene har blitt mer ømme igjen og jeg lekker litt. Slik var det sist også, og da startet fødselen påfølgende kveld... :-)

Ååååååååååååh, så utrolig spennende!!!!!!!!!!!!!!! Si fra om det tar seg opp til noe da!!!!!!!! Masse lykke til! Krysser fingrene og sender deg litt fødestøv!!!! *bare litt for jeg må spare litt selv til tirsdag, hahahha*

kjempe spennende :D bare dager igjen så er vi i mai og da kommer babyene på rullende bånn 

masse lykke til når noe begynner å skje!

WWWEEEEEEEEEEEE, ja nå skjer d ganske mye her inne syns jeg :)
Sender masse fødestøv til deg å "MittAndre" :):)

Masse masse lykke til, fikk akkurat samme beskjed av jordmora på onsdagen :) spennende fremover :)

MittAndre <3 skrev:
Ååååååååååååh, så utrolig spennende!!!!!!!!!!!!!!! Si fra om det tar seg opp til noe da!!!!!!!! Masse lykke til! Krysser fingrene og sender deg litt fødestøv!!!! *bare litt for jeg må spare litt selv til tirsdag, hahahha*

hehe ja du må ha igjen litt selv også ;-)

lykke til, ser ut som det kan skje litt av hvert denne helgen!

Back
Topp