Legebesøk

Homers wife

Flørter med forumet
Hei.

Skal straks til legen. Jeg er 10+5 i dag. På legekontoret sa de at dette ikke regnes som første svangerskapskontroll, fordi de ikke tar noen blodprøver og slikt før man er 12 uker. Begrunnet det med at det er slik AHUS(sykehuset) vil ha det. Så derfor må jeg en tur til legen neste uke også, på torsdag, er da 12+1. merkelige greier. Men jeg må til legen nå. Er mye dårlig, og det hjelper ikke med en hardnakket forkjølelse i tillegg. Brekker meg hele tiden. Hadde det ikke vært for at jeg tar Postafen, hadde jeg vel kastet opp dagen lang. Jeg klarer ikke jobbe fullt nå. Håper legen forstår dette og gir meg en gradert sykemelding. Jeg har lyst til å jobbe litt... Slik som det har vært nå har jeg ike hatt noe overskudd til familien etter jobb. Sønnen min på 2 ser på meg og sier "mamma tøtt", han oppfatter at jeg er sliten og trøtt. Det gjør meg trist at jeg ikke klarer å gi han all oppmerksomheten han fortjener...
Håper dette går bra...

Noe nytt det da? Trodde første legebesøk var første jeg! Merkelig da!! Var vel ca 10 uker på vei da jeg gikk til legen og fikk konstantert at jeg var gravid. Fikk da både tatt gu og blodprøver.

Skjønner akkurat hvordan du har det, selv om jeg ikke spyr og brekker meg da. Har fått 50 % sykemelding jeg, sånn at jeg kan være hjemme noen dager og samle overskudd. Har vært deilig og godt.
Får også fryktelig dårlig samvittighet ovenfor sønnen min på 2 år. Orker ikke mye om ettermiddagen jeg heller. Han går liksom rundt i huset og tutler for seg selv og han får se litt for mye på DVD, og det er jo ikke bra.
Håper du får deg en sykemelding, det fortjener du og det SKAL du ha.

Back
Topp