legebesøk

EserehT

Gift med forumet
[X(] jaja så har jeg klart å dette ned trappa, skulle hente sjukmelding hos legen i går, og dermed datt jeg ned trappa så lang jeg var, men jeg kom meg da oppatt... men i dag[:'(] aj aj klare ikke å gå på det så, nå får vi vel ta en tur til legen huff...... håpe jeg ikke må til sjukehuset, hater det.. 12 40 skal jeg til legen[:-]

oppgitt Therese

Håper det ikke er noe alvorlig og at du kommer deg fort på føttene igjen. Hold oss oppdatert. God bedring!

takk for det, skal holde dere oppdatert jeg[:D] jeg som har vært mye ut og inn av legen hadde egentlig fått nok av leger for en stund men nei da [:'(]

Uff da!!!!
Ja de fleste ulykker skjer i hjemmet!!!
Håper det går bra med deg!
Lykke til hos legen i dag å da!!!

Det skjedde ikke hjemme, jeg datt ned trappa hos legen :P men ville ikke krabbe opp igjen så jeg skulle se det ann til i dag, var ikke så vondt i går.. tusen takk for det, håpe det går bra

Oj trapper er farlige uansett!!!

Hilsen en annen oppgitt Therese (ikke pga deg altså)

ja nå har jeg vært til legen og ble jo sendt på sykehus for røngten, ikke noe brudd men det var kraftig forstuet og mye veske i beinet.. sykmeldt en stund og må bare ta det med ro[:D][:D]

hehe nei det skal være sikert og visst, tror det henger en sånn ånd over meg som ønsker meg bare ulykker.. men men tror det har litt med meg og gjøre og...klønet jeg

God bedring,snuppa [:)] Klem fra ei anna kløne [:D][:D]

du får ha god bedring, Therese[;)]

Hei på deg, Therese[:)]

Huff da... Dumme trappa...Er på msn hvis du trenger ekstra trøst[;)]

Klems

tusen takk for det alle sammen, godt å høre det er fler som er klønet her.. fikk gratis legetime ettersom jeg hadde falt ned trappa dems haha[:D][:D][:D] De er nå snille da, det var jo bare min egenskyld....

Back
Topp