Legebesøk

Lilleheg

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Augustlykke 2022 ❤️
I dag måtte jeg krype til korset å få meg legetime. Disse småblødningene gjør meg sprø. Å i går så jeg en klump i do som hadde samme form som et foster.
Legen min ringte meg å ba meg komme inn med en gang.
Hun så først på livmormunnen å sa at den var litt irritert men ikke åpen som var tegn på abort.. Dette var et godt tegn sa hun.
Så fikk jeg innvendig ultralyd. Jeg fikk se den lille spiren min og se et blinkende hjerte :love017. Fikk også høre hjertelyden. Det er den fineste lyden i hele verden :Heartred. Fikk beskjed om å ta det rolig. Jeg er 10 kg lettere. Veldig glad for at jeg dro. Det jeg så i do viste hun ikke hva var. Men kunne kanskje vært en tvilling.

Gratulerer!♥️
Jeg har også blødd en del, og spotter enda brunt, men gyn fant et hematom i livmoren min, hun sa det ikke var noe farlig :happy: Hvor langt er du idag?

Akkurat like langt vi ♥️ jeg skal på Tul på torsdag, igjen ... bare fordi det hematomet gjorde meg helt tullerusk:hilarious::nailbiting: har sett liv både 5+6 og 6+3 :shy:
Skal høre om jeg kanskje kan få oppfølging med ul pga blødningene. Håper spirene våre klamrer seg fast :Heartred masse masse lykke til på torsdag :Heartred

I dag måtte jeg krype til korset å få meg legetime. Disse småblødningene gjør meg sprø. Å i går så jeg en klump i do som hadde samme form som et foster.
Legen min ringte meg å ba meg komme inn med en gang.
Hun så først på livmormunnen å sa at den var litt irritert men ikke åpen som var tegn på abort.. Dette var et godt tegn sa hun.
Så fikk jeg innvendig ultralyd. Jeg fikk se den lille spiren min og se et blinkende hjerte :love017. Fikk også høre hjertelyden. Det er den fineste lyden i hele verden :Heartred. Fikk beskjed om å ta det rolig. Jeg er 10 kg lettere. Veldig glad for at jeg dro. Det jeg så i do viste hun ikke hva var. Men kunne kanskje vært en tvilling.
:Heartred

Back
Topp