Legebesøk

sofia

Glad i forumet
Septemberbarna 2019
Julikulene 2020
I dag har jeg vært hos legen fordi jeg har spotta rosa på papiret siden fredag, dvs fem dager. Var minimalt på papiret i dag, kun rosaskjær i utflodeno_O Har ikke hatt noe vondt i magen heldigvis. Legen tror det skal gå fint siden det ikke har tatt seg opp med blødning enda, men ingen ting er sikkert. Tok blodprøver og skal tilbake torsdag om to uker for å ta nye prøver.

Håper virkelig disse ukene går fort, skal garantert bestille meg en tidlig ul hvis prøvene viser at jeg fortsatt er gravid.

Har begynt å få kvalmebyger nå så håper det er et positivt tegn:hilarious:

Noen andre her som har spotta tidlig i graviditeten og opplevd at alt har gått bra?
 
Skjønner du er bekymret, men jeg tror det er ganske vanlig å kunne spotte litt i begynnelsen av graviditeten.

Stusser litt på at du skal tilbake om 2 uker, vanlige er å ta ny hcg prøve etter 2 dager. Da vil man kunne se stigning /senking. Det ville jeg bedt om iallefall.

Ønsker deg lykke til. Håper alt er bra.
 
Spotta en del i begynnelsen forrige gang, og det gikk helt fint. Fant ut at det hjalp å ikke gjøre så mye. Når jeg var litt mer aktiv å hjalp til ute med å lø ved eller måke f.eks så merka jeg fort små blødninger, men etter at jeg tok det med ro gikk det bort.
Denne gangen spotta jeg litt mellom unnfangelse og forventet mens, men ikke etter det. Alt virker som å være ok nå, men kan ikke glede meg nok til å få det bekrefta med tul neste uke :D
 
Jeg både spottet og blødde også ganske mye friskt blod i uke 4 og 5. Men ingen smerter i magen. Det gikk heldigvis bra :)
 
Har spottet mye frem til nå, tok blodprøver med 3 dager mellom for å måle stigning i hcg :happy:
Imorgen skal jeg på ul:nailbiting::happy:
 
Har spottet mye frem til nå, tok blodprøver med 3 dager mellom for å måle stigning i hcg :happy:
Imorgen skal jeg på ul:nailbiting::happy:
Så bra du fikk ta blodprøvene med så kort mellomrom. Skjønner ikke helt hvorfor jeg måtte vente to uker, men det var vanlig sa legen.. krysser fingrene for at det går bra med oss begge:happy: men da viste sikkert dine blodprøver at HCG steg?
 
Så bra du fikk ta blodprøvene med så kort mellomrom. Skjønner ikke helt hvorfor jeg måtte vente to uker, men det var vanlig sa legen.. krysser fingrene for at det går bra med oss begge:happy: men da viste sikkert dine blodprøver at HCG steg?
Ja, meningen er jo at de dobler seg ca hver 2. dag i begynnelsen så derfor skal man ta to ganger med kort mellomrom :happy:
Min hcg hadde steget ja, håper din har det samme når du måler igjen :Heartred
 
Back
Topp