Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enestd jeg har betalt litt for var glukosetoleransetesten.. Ellers alt gratis[emoji4] men da fikk jeg beskjed av hu som tok prøvene at det var litt å betale den gangen.
Enestd jeg har betalt litt for var glukosetoleransetesten.. Ellers alt gratis[emoji4] men da fikk jeg beskjed av hu som tok prøvene at det var litt å betale den gangen.
Trodde så VELDIG svangerskaps relaterte legetimer var gratis. Så etter å ha blitt sykemeldt for 2 uker siden gikk jeg fint forbi maskinen og ut,for så å få en regning på godt over 200 kroner i forrige uke... noe SÅ irriterende...
Var å forhørte meg igår å dama i luka ment noe skurret noe voldsomt så hun noterte det å skulle sende beskjed vidre... så jeg får se om noen dager om jeg får purring eller ikkeHar du spurt legekontoret om dette er riktig? Kan jo være en forglemmelse. Må jo finnes et lovverk på hva som er gratis og ikke. Skal jo være likt for alle.
Kan være legen din har "glemt" å skrive at det er svangerskaps relatert! Jeg opplevde det en gang jeg var hos legen. Henvender meg alltid i luken før jeg går selvom jeg vet at jeg ikke skal betale noe! Og da sa hun bare at her er det noe som ikke stemmer, så ringte hun inn til legen og spurte. Da hadde han glemt å krysse av for svangerskap .Trodde så VELDIG svangerskaps relaterte legetimer var gratis. Så etter å ha blitt sykemeldt for 2 uker siden gikk jeg fint forbi maskinen og ut,for så å få en regning på godt over 200 kroner i forrige uke... noe SÅ irriterende...
Ja denne legen var av afrikansk opprinnelse med hijab og snakket dansk så jeg antar hun ikke er helt oppdatert på norske reglerKan være legen din har "glemt" å skrive at det er svangerskaps relatert! Jeg opplevde det en gang jeg var hos legen. Henvender meg alltid i luken før jeg går selvom jeg vet at jeg ikke skal betale noe! Og da sa hun bare at her er det noe som ikke stemmer, så ringte hun inn til legen og spurte. Da hadde han glemt å krysse av for svangerskap .
Ja det kan jo nesten virke sånn [emoji6] ta en tlf til legesenteret så ordner det seg nok!Ja denne legen var av afrikansk opprinnelse med hijab og snakket dansk så jeg antar hun ikke er helt oppdatert på norske regler
Samme her. 180kr tror jeg det var...Enestd jeg har betalt litt for var glukosetoleransetesten.. Ellers alt gratis[emoji4] men da fikk jeg beskjed av hu som tok prøvene at det var litt å betale den gangen.