Legebesøk

Sonny123

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Spottet litt brunt egentlig siden jeg fant ut at jeg var gravid, riktignok ikke hver dag, og ekstremt lite de gangene det hart vært noe, men idag kjente jeg at bekymringen ble for stor, så nå skal jeg ned til legen klokka 12. Noen som vet hva dem eventuelt gjør da? Så redd for å miste :(

lite å gjøre enda siden det er så tidlig, er vel ca en uke til de kan se hjerte på ul feks. mange blør gjennom hele svangerskapet, og så lenge det ikek er friskt blod og smerter hadde jeg ikke bekymret meg

Trenger ikke å være noe alvorlig, men dra til legen så får du bekreftet/avkreftet slik at du får roet ned bekymringene. Heller en gang for mye til legen enn en gang for lite, lykke til forresten :)

Er ikke så mye dem får gjort så tidlig, men kommer sikkert til å ta tester og blodprøver..Mulig legen også tar en undersøkelse for å prøve å se hvor blødningen kommer fra..Alt er sikkert helt i orden..Mange som har d sånn gjennom store deler av svangerskapet

Trenger ikke å være noe alvorlig, men dra til legen så får du bekreftet/avkreftet slik at du får roet ned bekymringene. Heller en gang for mye til legen enn en gang for lite, lykke til forresten :)

Nei håper ikke det :( Håper det hvertfall hjelper på bekymringene om ikke annet, blir litt altoppslukende. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei håper ikke det :( Håper det hvertfall hjelper på bekymringene om ikke annet, blir litt altoppslukende. :)

Kan si meg helt enig der, jeg jobber så hardt for å roe ned. Men tror nok det er en helt naturlig del av det å ha trang til å beskytte den lille i magen, det er jo barnet vårt uansett hvor godt utviklet eller hvor ungt det er. Fikk beskjed av svigersøster om å ikke ta alle sorger på forskudd og prøve så godt jeg kan å begrave bekymringene. Kunne beskyttet den lille med nebb og klør her :p

Kan si meg helt enig der, jeg jobber så hardt for å roe ned. Men tror nok det er en helt naturlig del av det å ha trang til å beskytte den lille i magen, det er jo barnet vårt uansett hvor godt utviklet eller hvor ungt det er. Fikk beskjed av svigersøster om å ikke ta alle sorger på forskudd og prøve så godt jeg kan å begrave bekymringene. Kunne beskyttet den lille med nebb og klør her :p

Ja sånn føler jeg det også :P kunne allerede gått igjennom ild for den lille :) morsinstinktet er det ikke noe galt med tror jeg :P

Hvordan gikk det? Krysser alt jeg kan for at ting skal være bra!

nå så jeg oppdateringen. :p
Godt tilbakemeldingen er positiv :D

Ikke for å kuppe tråden,men gjelder dette legevakt besøk også ??

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Back
Topp