Legebesøk. Tips?

Faith

Glad i forumet
Himmelbarn
Skal til legen en tur i dag, fordi jeg har følt meg skikkelig influensasyk de siste dagene. Jeg tror kanskje ikke dette er svangerskapsrelatert, men man vet jo aldri. Er det noen som har noe tips og råd til HVA jeg skal be legen sjekke? Kan det feks lønne seg å ta blodprøver for å sjekke om kroppen har mangel på noe? Er det andre ting? Med d samme jeg er der liksom.... I tillegg så ser jeg såå mange miste i SA her inne, ( det er vel ulempa med forum.. ) og er livredd for at jeg skal være neste. - kan man "sjekke" det på nå vis? Hcg verdier e.l? Jeg har ikke magesmerter eller blødning, men formen er absolutt ikke bra :/

Eg har vært dritdårlig i snart ein måned nå, vært sjukemeldt i to av de, då blei det for mye for kroppen. Har vært hos lege der an har tatt masse blodprøvar for å se om eg har noen mangler, har o fått målt hcg 3 gonger, som bare har stege. Han har nå konkludert me at detta skyldes graviditeten, for alt aen e i orden me meg. Veldig uvant, når eg ikkje hadde noen symptomer første graviditet! Så eg hadde jaffall sport on blodprøvar og hcg i samme slengen :) God bedring!

Legen tok urinprøve og målte crp. Crp var litt forhøyet, og hun kokluderte med virus. Som mest sannsynlig ikke har noe med svangerskapet og gjøre. Ble sykmeldt ut uka, med beskjed om å ta det med ro. Blir jeg verre må jeg kommet tilbake igjen :) Så da får jeg bare ligge her og ta livet med ro da ;)

God bedring :-)

Back
Topp