Lege

Hope90

Pergo baby??
VIP
Som jeg trodde så ville legen at jeg skulle jobbe minst mulig de første 12 ukene av svangerskapet. I og med at jeg ikke har mer enn 8% fast stilling og ringevikar resten så fikk jeg en sykemelding med som skal leveres på NAV for å få arbeidsavkalringspenger. Er avhengig av den faste inntekten fra 70% som har blitt det gjennomsnittet jeg har vært heldig å få jobbet hver mnd det siste året :)

Så da får jeg ned på NAV til onsdag noe som er en av mine minste favoritt sysler og kjenner jeg de rett må jeg sikkert diskutere med de da det helt sikkert er en eller annen idiot av en optiker som kommer til å vurdere søknaden min!! Haha

Krysser fingerne:P

Terminen jeg har kommet frem til selv stemte ganske bra :) men legen mente da jeg hadde termin 1juni og ikke 31 mai så jeg kommer til å holde et bein på hver side av termin gruppene til jeg får det endelige svaret ved en eventuell tidlig ul om noen uker :)

*Mailykke*
*Juni sniker*
*Termin 31.05.14*

Skravler med RosaCupCake<3

Men så godt at du fikk det så kan du passe på den lille spiren! :)

Ser ut som at alt sod bra til også og det er bra :D
Er ikke så mye å få sett er bare 4+4 uker på vei :) men skal til gyn om 2 uker og da hører jeg forhåpentligvis et lite hjerte som banker:)

*Mai/Juni lykke*
*Termin 31.05.14/01.06.14*

Skravler med RosaCupCake<3

Back
Topp