lege time

Wiilma

Elsker forumet
Har dere alle bestilt det nå?

sist jeg var gravid bestilte jeg samme dagen jeg fant ut at jeg var gravid, men det var så grusomt å fortelle at jeg ikke trengte timen allikavel.
så derfor ventet jeg nå til jeg var over 5 uker, i dag da jeg kom på legekontoret sa jeg at jeg har hatt 2 sa og en sønn med hjertefeil. fikk time på torsdag.
de snakket om ultralyd, håper jeg får time veldig fort til ul.

sist bestilte vi den ganske fort, men denne gangen venter æ til æ e i uke 8 ihvertfall[:)]

Sist bestilte jeg også alt for fort. Det endte i SA før jeg rakk å komme til timen min.. Så denne gangen venter jeg til rundt uke 10 tenkte jeg[:)]

Har vært hos lege to ganger, og på UL en gang.

Har ikke bestilt meg time enda. tenkte jeg skulle gjøre det om et par uker eller noe

Jeg bestilte dagen etter positiv test, pga tidligere SA..
fikk ikke time føre om 2 uker da, men jeg tror at alt er i orden [:D]

Eg har tenkt å vente litt med å bestille time.. Hadde SA forrige gang, og kom meg aldri til første time. Så eg tenkte eg skulle vente til eg var rundt uke 10 med å bestille denne gangen. [:D]

Jeg hadde min første legetime i dag, er nå 6+3.. Men så har jeg diabetes, så da er det kanskje litt annerledes.

Vil tro du får god oppfølging i og med at du har hatt SA og en sønn med hjertefeil. Krysser fingrene for deg :)

Bestillte timen allerede i går jeg. Det er lang ventekø på mitt legekontor, speseilt på dobbeltimer, så glad jeg bestilte nå..

Back
Topp