Lege time i morgen

Rillrall

Betatt av forumet
Lurte på om det er noen som har peilong på om jeg må ta med urinprøve på første timen? De nevnte ikke noe om det da jeg bestillte time.. kan man da eventuelt bare få tatt urinprøven der selv om det ikke blir morgenurinen? :)

Jeg fikk beskjed om at jeg måtte ha med meg på hver kontroll og fikk tatt på legekontoret.

Ta med om du kan [emoji4][emoji106] og ta den på midt-stråle og vask underlivet først (slik at evnt utflod feks ikke kommer med).

Jeg var hos legen på første kontroll i dag, og hadde med urinprøve. Du bør ta den på måten som onskedrom sier over her, da minimerer du sjansene for "falsk positiv" og forurensede prøver.. Lykke til i morgen :)

Takk for svar :p morgenurinen er litt vansklig å fange opp etter som at jeg våkner midt på natten å må tisse [emoji23] men kan vel kankje bare holde meg til jeg kommer dit med restene [emoji28] glemte helt av å kjøpe med urinprøvebeger [emoji15]

Takk for svar [emoji14] morgenurinen er litt vansklig å fange opp etter som at jeg våkner midt på natten å må tisse [emoji23] men kan vel kankje bare holde meg til jeg kommer dit med restene [emoji28] glemte helt av å kjøpe med urinprøvebeger [emoji15]
Hehe, det problemet har eg og. Og så er det vel litt begrensa holdbarhet på prøve? (står opp får sju, får time typ 13-14).
Skal på første kontroll i morga, legen sa eg gjerne kunne komme et kvarter før timen og levere urinprøve + ta blodprøve før timen.

Hehe, det problemet har eg og. Og så er det vel litt begrensa holdbarhet på prøve? (står opp får sju, får time typ 13-14).
Skal på første kontroll i morga, legen sa eg gjerne kunne komme et kvarter før timen og levere urinprøve + ta blodprøve før timen.

Med meg har de satt meg opp på dobbeltime :) så regner med det er med i beregningen der :)

Godt at dette spørsmålet dukket opp her nå, lurte på det samme. Skal og så på første time i morgen. Får sette frem timeglass så jeg kanskje husker det i morgen tidlig [emoji14]

Jeg måtte tisse på glass ihvertfall :D
Masse lykke til imorgen :)

Var hos legen i dag, og der var det leukocytter i urinen. Etter å ha lest her synes jeg det er rart at hun ikke skulle sende den inn til dyrking. Skal tilbake med ny prøve på mandag. Krysser fingrene for at jeg slipper antibiotikakur.

Back
Topp