babyønske13
Elsker forumet
Markus har vært dårlig i to dager nå med 39,5 i feber og fått febernedsettende mot det. i dag så hadde han 39,8 i feber og han er ikke i form. vanligvis så kommer jeg til en blid baby som ligger å spreller med beina og armer, men i dag kom jeg til en baby som sutret til meg og nærmest ikke var blid til meg[&o] har prøvd saltvannsløsning i natt til han men det hjelper ikke. ikke bare det men han har ikke bæsjet siden søndag heller.
[hr]Har vært hos legen nå med han, og mammatårer kom veldig fram mens jeg ventet der oppe pga at han hylskrek ingenting som roet ned han. legen lyttet på han og tok stikk i fingeren hans, og han hadde crp på over 150, så han har en infeksjon i halsen sin og fått antibiotika. tok feberen hans igjen når jeg kom hjem og han hadde over 39 fortsatt.
[hr]Har vært hos legen nå med han, og mammatårer kom veldig fram mens jeg ventet der oppe pga at han hylskrek ingenting som roet ned han. legen lyttet på han og tok stikk i fingeren hans, og han hadde crp på over 150, så han har en infeksjon i halsen sin og fått antibiotika. tok feberen hans igjen når jeg kom hjem og han hadde over 39 fortsatt.