Den siste mnd har eg gått på pencelin mot UVI. Som regel så skal det litt til for at det funker, og har vert innlagt fleire gangar for det, men da har det gått opp i nyrene. Som dei seier så er det større sjangs for å få det når du er gravid, og eg har fått 4 kurar tilsammen i dette svangerskapet. No den siste veka har eg verkt veldig i ryggen, eg reiste ned i dag og fortalte om situasjonen og at det var ikkje alltid pencelinen funkerte på meg. Han var så ufyseleg, og snakka det meir som vekk. Ingen UVIprøve, ingen blodprøve. Ingenting. Tok og opp eitt anna problem når eg først var der, han såg ikkje på det heller.. Føler eg ikkje blir trudd. Eg er berre redd for at det skal gå til nyrene igjen.. Eg syns og det er rart at dei ikkje følger opp og ser om UVI'en fortsatt er til stades eller ikkje, når dei prata på at det er så og så viktig å bli kvitt det og få medisin mot det, iallefall når du er gravid.. Eg blir som regel følgt opp når eg ikkje har vert gravid, skjønnar ikkje heilt.. Menmen.. Måtte berre frese ut litt frustrasjon her
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app