lege kontroll *oppdatert*

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Da skal jeg kjøre på legekontroll.. spennende å se hva han har å si.. jeg håper at han vil skjekke meg for modning.. han gjorde det sist gang.. men er jo ikke sikkert han gjør det denne gangen:p

-------------------------------------------------------

da var jeg vel hjemme igjen:)

lille gutt har festet seg.. jippi:p ellers så var alt fint. litt liten blodprosent, 9,1..

han kjente ikke etter modning, og jeg turte ikke spørre:p hehe.. ny time neste uke:)

Lykke til[:)]
Håper han skjekker deg[;)] Må få høre når du kommer hjem

så spennende, får tro han sjekker det denna gangen og[;)][:D]

Men hodet er festet i allefallDet er jo flott!!!
Skjekker sikkert mer neste uke[;)]

Jeg hadde blodprosent på 9,4 på tirsdag, fikk beskjed om å ta jerntabletter frem til fødsel...Fikk du?

Du får mote deg opp å spørre neste uke[:)] Hos meg sjekket han modning og røsket litt, gikk bare noen dager så kom lillemora:) Så hos meg hadde det effekt:)

Så bra alt var fint, og at lillegutt er festet, kanskje skjer det noe hos deg om ikke alt for lenge[:)]

ORIGINAL: *obaibi*

Så bra alt var fint, og at lillegutt er festet, kanskje skjer det noe hos deg om ikke alt for lenge[:)]

ORIGINAL: Tutta*

Jeg hadde blodprosent på 9,4 på tirsdag, fikk beskjed om å ta jerntabletter frem til fødsel...Fikk du?

ja han sa at jeg burde det.. problemet er at det frister LITE da jeg blir super dårlig på av jern:/ men bør vel kanskje hørre på han:p

Back
Topp