Lege- jordmortime

Sjakk Matt

Betatt av forumet
Hvem har ikke hatt?

Jeg har ikke hatt. De er veldig strenge på legekontoret, får ikke slippe til før etter uke 12, så det er ca 1 mnd til jeg har fått time.
I mellomtiden skal jeg unne meg en privat UL, bare for å se at alt er bra denne gangen. :)

Ikke jeg heller

Har ikkje vert enda, tenkte å få time ca i uke 10-11..

Eg skal på min første kontroll i mårå hos legen.

Var hos legen når jeg var 10 uker.... :) men skal ikke til jordmor før 14.desember... leenge til :p

Litt treg å bestille time, så her var det ikke ledig time før 11.okt.. er da ca 15 uker på vei.. Kommer til å bli et kort svangerskap dette når jeg allerede er nesten halvveis før første kontroll :D dette er hos lege, har ikke vært i kontakt med jordmor enda...

ikke jeg.. time til lege 17.okt. Bestilte bare en legetime uten å fortelle hva det gjalt, jeg.. de spurte ikke, så da sa jeg det ikke heller.. :) er 13 uker da.. Men tenkte å innom å ta boldprøvene uka før, da de helst vil ha de i uke 12.. :)

Jeg har ikke vært på noenting, heller. Døøør etter UL siden jeg syns magen min har blitt sååå stor, på så kort tid! Er det to, er det tre? Er jeg lenger på vei enn jeg tror, kanskje? Eller hva skjer? 
Fikk legetime neste tirsdag, men da bare sånn hvor jeg fyller ut helsekortet. Fikk JM time uti oktober engang. 

Back
Topp