Lege/jordmor

andrea93eb

februar 2014 Miss Avslappet♥
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Mange som har fått bestilt første time til jordmor eller lege her skal jeg til lege den 13juni :)

Jeg skal til lege i morgen. Må jevnlig sjekke om jeg har UVI + at jeg vil sjekke hvordan hCG-nivået utvikler seg fremover. :)

tar timen på ivf klinikken først.. så mailer jeg med min egen lege...

Har lest det er vanlig med første time mellom uke 8-12 for utfylling av helsekortet etc. Så vet ikke om det er lurt å bestille nå straks, eller bare vente til det nærmer seg :)

Jeg var hos legen sist uke, siden jeg ikke vet helt når termin blir. Men hun gjorde ikke mer enn å si gratulerer og ba meg bestille ny time når jeg er ca 12 uker for første svangerskapskontroll. Og så sa hun at hun gir beskjed om usikkerhet ifht mens så jeg får OUL i nedre skiktet av 18-20 uker

Har legetime den 21. Men jeg skal dit pga at jeg har lavt stoffskifte så det er litt ekstra jeg må ta hensyn til i svangerskapet :)

Jeg skal til jordmor neste uke pga usikker termin, siden jeg ikke rakk å få igjen mens etter SA. Så hun ville jeg skulle komme en tur, og hun skulle da samtidig sende henvisning til tidlig ultralyd :-)

Bestilte legetime elektronisk nå:), så nå ser jeg frem til sommeren og undersøkelsene fremover. =)

Har om 2 uker kontroll hos legen da er jeg 10 uker. Han ville selv jeg skulle komme ds

Bestiller nok legetime en gang mellom uke 8-12. Kommer jo litt an på sommerferien til legen. Også tenker jeg tidlig ul i uke 12, og her tar ikke jordmor inn før du er i uke 16 ;)

Bestilte legetime bare over nett, var en ledig time og det var 24 juni. Straks 8 uker da.Ellers ville det ikke blitt noe før i august.

Skal til legen om litt over en uke. Er da 7+6 så snart i uke 9. Han ville at vi skulle opprette svangerskapsjournal og slikt da :)

Skal til legen 16 juni, er 6 uker da. Måtte gjøre det da, for jeg er opptatt i flere uker etter det, hvor jeg ikke kan ha legetime. :)

Skal ringe jordmor i morgen (prøve å huske ihvertfall) håper på å få ul i uke 6-7. Tenker å gå kun til jordmor denne gangen.

Jeg skal til jordmor fordi jeg skal få henvisning til tul, men lege er ikke no vits før uke 12 pga blodprøver :-) hvis ikke man er veldig bekymra, eller det er en medisinsk grunn så klart :-)

Back
Topp