Lege/jordmor

TePa

Elsker forumet
Synes liksom alle snakker om lege her inne, er det bare meg som har planer om å gå til jordmor?

Er ikke gravid (enda ;)..) ,men i de andre sv.skapene mine har jeg vært til lege på 1.kontroll,og resten har jordmor tatt seg av :-)

Jeg har kun gått til lege. Hadde ingen spørsmål som ikke legen kunne svare på så jeg følte det var riktig for meg..

Første gang gikk jeg annenhver gang til lege/jordmor, men likte ikke noe særlig jordmoren så ble lege hele andre svangerskap. Men nå har vi flyttet til en ny plass så prøver på ny jordmor og håper på det beste :)

CasiopeiA skrev:
Jeg har kun gått til lege. Hadde ingen spørsmål som ikke legen kunne svare på så jeg følte det var riktig for meg..

Samme her!

Jeg skal gå til begge!! Men har ikke tatt kontakt med jordmor enda, venter til etter tidlig ul.

Jeg kommer nok til å ta første kontrollen hos lege, også håper jeg at jeg får gå til jordmor på de resterende   Har så mye trøbbel med utbytting av leger her ,så da føler jeg meg tryggere på jordmoren som er fast ....

Forrige gang gikk jeg til lege 1. kontroll og resten til jordmor.

Nå har vi ikke jordmortilbud i kommunen lenger så jeg må gå til legen Syns det er forferdelig trasig for jordmora var så koselig og hadde mye mer tid til meg enn legen.

Når min tid kommer vil jeg nok gå til begge. Men det kommer jo så klart ann på både legen og jordmora. Sist gang syntes jeg det var koseligst å gå til jordmor. Nå har jeg flytta og bor i et annet fylke og kommune;) så får se hvordan de gjør det her:)

Sist gikk jeg først til lege, så jordmor.
Følte det var mye kosligere å gå til henne enn å sette seg på legesentret.
Lettere å prate med var ho også. Så kommer nok til å gå til Jordmor denne gangen å.

Kommer nok ikke til og gå til verken jm eller lege så mye denne gangen... Lurer ikke på så mye, så ser ikke helt vitsen :)

Jeg skal gå til jordmor, men det er nok en stund til enda før jeg blir henvist dit.... :)

Back
Topp