Mummitrolle
Gift med forumet
Når begynner dere å gå til jordmor/ lege?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg må nok til legen snart. Men det er mest for å diskutere hvilke medisiner jeg kan bruke nå som gravid og for å legge en plan fremmover for å prøve forebygge hyperemesis. Så det blir jo ikke svangerskapskontroll.Når begynner dere å gå til jordmor/ lege?
men tenker jeg tar telefonen til henne etter påske.
blærh!Jordmødre er uten tvil bestJeg har jo allerede avtalt med min kommune jordmor (som også jobber hver 3 helg på sykehuset) at jeg skal til henne når jeg blir gravid. Hu vet vi prøver, men vet ikke at jeg er gravid. Var såååå fristet til å si det i dag når jeg traff henne i vaktskiftemen tenker jeg tar telefonen til henne etter påske.
Men lege... Fader, jeg har ingen fastlege. Å har stått på vente liste i evigheter til en fastlege som har vært tideligere gynokolog hos oss på jobb. Å jeg digger han, men hørte nå at han også skal slutte... Blæh! Så fastlegen min er vikar... Vil helst ikke gå til lege i svangerskapetblærh!
Jeg gikk til jordmor på svangerskapskontroller og så gikk jeg til legen for det medisinske (sykemelding osv) med begge mine svangerskapJa, me de 2 andre gikk jeg aldri til jordmor, men jeg var såå ung. Å tenkte lege var best! Angret som bare det i svangerskap nr 2 da jeg følte legen ikke tok meg seriøst. Han fikk nok litt dårlig samvitighet. For fyren stilte opp i ferien sin da amk fikk melding om megJordmødre er uten tvil bestJeg gikk til jordmor på svangerskapskontroller og så gikk jeg til legen for det medisinske (sykemelding osv) med begge mine svangerskap