Hva og hvordan velger dere? Nå er det 24 ukers kontroll til uka, hos lege, men hvordan velge videre, hva er forskjell, hva skjer hos jordmor kontra hos lege?
(Førstegangs)
(Førstegangs)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje litt teit spørsmål, men må bare spørre.... Ammeveiledning?? Trodde det var noe man fikk på sykehuset når man hadde født? [emoji54]Jeg har kun gått til jordmor hele veien, for blodprøver og alt. Er ikke spesielt glad i legen jeg har, de har alltid dårlig tid. Jordmor setter alltid av 30-45 min og kan det som har med baby/fødsel å gjøre, så jeg foretrekker det. I uke 28 er det "ammeveiledning" som hun har satt av 1 time til. Men hun kan vel ikke skrive ut sykemelding om jeg skulle trenge det...men har ikke vært behov så langt.
Kanskje litt teit spørsmål, men må bare spørre.... Ammeveiledning?? Trodde det var noe man fikk på sykehuset når man hadde født? [emoji54]
Kanskje litt teit spørsmål, men må bare spørre.... Ammeveiledning?? Trodde det var noe man fikk på sykehuset når man hadde født? [emoji54]