Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vært mest hos jordmor men går til fastlegen innimellom. F. Eks når jeg hadde gluko testen, da var d greit å ta kontroll hos lege samtidig.
Ellers har jeg pga min vonde barndom oppfølging av psykolog og psykiatrisk sykepleier og synes det er greit. Men den 25 august skal d være samarbeidsmøte om tida etter fødseljeg føler at de ikke stoler helt på at jeg kan ta meg av minien vår når hun kommer. Men i starten snakket alle om barnevernet men heldigvis har de skjønt at det ikke er behov for å blande dem inn. Jeg går ikke på medisiner, er så å si avholdsmenneske og røyk/ snus/ dop er noe jeg aldri har prøvd og ikke kommer til å prøve. I tillegg er jeg i fast 100% som lærer. Så jeg er veldig spent på utfallet av det møtet. Men jeg skal vertfall ikke la meg pille på nesa. Mini er min og barnefars og vi kommer til å klare det. For vi har ønsket barn i noen år og endelig hadde vi økonomi oSv til å prøve.
Skal til lege kontroll endelig. Det var ikke så lett å få timenJm er opptatt, så blir det lege. Sist var jeg på kontroll i uke 22, nå er i 28+2
Er det første barnet ditt?Sikkert du klarer deg med babyen fint. ikke stress deg for mye
![]()
![]()
![]()