M
Moderator Kristin
Guest
Har du tenkt noe på det? Hvorfor velger du akkurat det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan jo bestille første hos legen? Så får du jo et inntrykk av han også. Så får du vurdere etterpå, hvem du vil gå til.Jeg klarer ikke å bestemme meg...Her er dilemmaet:
Liker ikke å gå til legen, så har ikke gjort det (ikke hatt behov heller) de siste 6 årene eller noe. Dermed så jeg meg nå nødt til å bytte fastlege til den kommunen jeg nå bor i siden den forrige er flere timer unna. Her kom første «problem»: den eneste ledige fastlegen i kommunen (og nabokommunen forøvrig) var en jeg bare har hørt negativt om av andre. Men siden det var eneste ledige har jeg nå byttet til vedkommende nå da.. Men vet ikke om jeg vil til denne fastlegen mer enn nødvendig.
Har derfor også sjekket jordmordekningen i området..og her er «problem» nr to: hun som er jordmor her jeg bor har en relasjon som påvirker i forhold til jobben min. Jeg VET at de egt har taushetsplikt, men er et lite sted..og er så redd ting skal komme ut og spre seg før jeg får si noe selv.. Tror jordmor kanskje blir bedre enn fastlegen fra evt kontroll nr 2, er bare så skeptisk til den første nå, da jeg absolutt ikke vil at spekulasjoner skal spre seg mtp jobb og andre ting på en stund enda.. Så må si jeg virkelig er i tvil. Dessuten må jeg bestille time rett over påske, så begynner å haste med å bestemme seg
Du kan jo bestille første hos legen? Så får du jo et inntrykk av han også. Så får du vurdere etterpå, hvem du vil gå til.
Mye handler jo om kjemi med behandleren.
Ja, kan på en måte ikke helt avskrive dem før man har prøvdJa, tror jeg kommer til å gjøre det. Må jo nesten gi vedkommende en sjanse før jeg dømmer liksom.. Får manne meg opp og bestille etter ferien..
Ja, kan på en måte ikke helt avskrive dem før man har prøvd
Er bare sette igang og gjøre det ved første anledning. Du må jo nesten på kontroll på et tidspunkt uansett
Haha ja, sant det! Er bare spent siden det er første gang og alt er nytt Vet du om de tar prøver eller undersøker liv/at ting er som de skal allerede på første kontroll? Eller kan ikke det forventes før evt tul eller senere kontroller?
Så vidt jeg vet, så er det ikke vanlig å sjekke liv på første kontroll. Er ikke helt sikker.
Men her er iallefall en artikkel på hva som skjer på første kontroll