HEI :)
kan ikkje huske sist eg var her inne eg, så måtte berre inn og helse på[:D]
Eg er blitt student igjen, tar interiørskolen via NKI.
Eg er fortsatt heime med Thea, har ikkje søkt bhg plass enda, men er uansett ikkje plasser her, laaaange ventelister. ( me skal kanskje flytte, så har ikkje gidde å søke )
Ellers så prater Thea veldig masse, ho er så flink. Telle til 10 kan ho og.
Og når me spør : kven heier me på ?? så seier ho HEIA FULA ( LSK ) YES OKEY!!
Når ho et mat så seier ho : ferdig og mett i magen, takk for maten [:D]
Og når ho skal sove i vogna så seier ho ; deilig! sove vognen! [:D]
Favorittene på tv er MIKKE MUS! HIGGY ( higglyby helter ) MANNY! , NOM ( ole brum )
Eg og min mann skal bu på hotell i oslo i natt [:)] gledar meg, me skal ut og ete mat, og gå på byn.
Men gruer meg litt og..det blir første gang at Thea er uten ein av oss, og det blir mitt første døgn vekke frå ho..veit det sikkert er på tide men..
Tips til plasser å gå ut i oslo ? der dei har pianobar?
GOD HELG!!
kan ikkje huske sist eg var her inne eg, så måtte berre inn og helse på[:D]
Eg er blitt student igjen, tar interiørskolen via NKI.
Eg er fortsatt heime med Thea, har ikkje søkt bhg plass enda, men er uansett ikkje plasser her, laaaange ventelister. ( me skal kanskje flytte, så har ikkje gidde å søke )
Ellers så prater Thea veldig masse, ho er så flink. Telle til 10 kan ho og.
Og når me spør : kven heier me på ?? så seier ho HEIA FULA ( LSK ) YES OKEY!!
Når ho et mat så seier ho : ferdig og mett i magen, takk for maten [:D]
Og når ho skal sove i vogna så seier ho ; deilig! sove vognen! [:D]
Favorittene på tv er MIKKE MUS! HIGGY ( higglyby helter ) MANNY! , NOM ( ole brum )
Eg og min mann skal bu på hotell i oslo i natt [:)] gledar meg, me skal ut og ete mat, og gå på byn.
Men gruer meg litt og..det blir første gang at Thea er uten ein av oss, og det blir mitt første døgn vekke frå ho..veit det sikkert er på tide men..
Tips til plasser å gå ut i oslo ? der dei har pianobar?
GOD HELG!!