Leeei!

nitta

Flørter med forumet
Jeg er så lei av å være hjemme! Jeg er jo ikke syk, men når guttungen er sykemeldt kan jeg jo ikke akkurat bare stikke heller. Blir lange dager og vi har bare vært hjemme en uke, så det er leeeenge igjen. Han skal være hjemme ut august.

uff ikke så lett da nei! Kan dere ikke ta turer ut heller? Dra på overnattingsbesøk hos en eller annen ferierende slektning?

Ellers er det jo en glimrende anledning å være en drømmehusmor? bake og fylle frysern? pusse opp et eller annet?

skjønner deg godt! har jo ikke barn som er sykt, så er nok verre for deg. men er syk selv. vært hjemme i en måned og skal være hjemme ut august også.
Målet mitt er å få orden på huset etter vi flyttet inn. Er lite å gjøre egentlig, men tar lang tid for meg.

Guttungen skal holdes i ro og etter ti netter på sykehus er vanskelig å få ham med noe sted. Han har savnet hjemmet sitt veldig. Til vanlig er jeg ekstremt pertentlig, så jeg har liksom ikke så mye å ta tak i her. Tåler ikke rot jeg :p
Har tenkt å dra på kino til uka hvertfall, men det skremmer meg litt å dra bort og siden jeg ikke vet noe om hva som kan skje. Er inne hos ham flere ganger hver natt bare for å sjekke at han puster :/

Back
Topp