Leeeei!!

Tess88

Flørter med forumet
Jeg er 3 dager over tiden no og holder på å bli gaal! Ikke orker jeg det store pga alle vondtene i kroppen av å bevege seg, føler meg som en hvalross bokstavelig talt. Det e endelig fint vær i Bergen og jeg orker ikke tanken på annet enn å ligge på sofaen og syns synd i meg selv.. Hehe. Stakkar guttungen min som jeg ikke har så mye overskudd til:( skulle bare ønske at jeg visste om fødselen i det hele tatt kommer til å starte naturlig eller om jeg ender opp med igangsettelse som jeg egentlig IKKE vil.. Har så og si ingen modningstegn utenom svake mensmurringer i ny og ne. Uff.. Skikkelig syteinnlegg, men må lette litt på trykket:) sorry

-Gutt 27.01.2010 <3 -Termin 17.07.2013 <3

Vet akkurat hva du føler.Ligger på sofaen her også og ikke orker noen ting selv. Overtid er ikke noe særlig.Håper du slipper å gå så mye lenger. Helt forferdelig når man ikke har overskudd til barn man har fra før av. Har du noen som kan passe han littegrann så du kan få slappet skikkelig av?

Håper du snart er ferdig!! Skjønner hvordan du har det ! Jeg gikk også tre dager over.. Nå sitter jeg her med snuppa mi som snart er to uker.. Nesten glemt den kjedelige ventinga

Skjønner også hvordan du har det! 4 dager på overtid her å jeg har så dårlig samvittighet i forhold til storesøster.. Klarer iallefall ikke leke med henne i denne varmen! :( er så lei.. Håper vi føder snart alle sammen :)
Føler meg helt invalid å så er jeg dritt sur i tillegg.. Ikke så kjekk å være sammen med for tiden. :p

Termin 16 Juli

Vet akkurat hva du føler.Ligger på sofaen her også og ikke orker noen ting selv. Overtid er ikke noe særlig.Håper du slipper å gå så mye lenger. Helt forferdelig når man ikke har overskudd til barn man har fra før av. Har du noen som kan passe han littegrann så du kan få slappet skikkelig av?
Ja, e ikke noe kjekt å føle at man ikke strekker til.. Bf er kjempe flink og forståelsesfull heldigvis:) men her har vi også diverse oppussingsprosjekter på gang så blir jo til at han må jobbe mye med det oxo. Når har/hadde du termin? Glad vi snart er i mål om det no enten skjer på ene eller andre måten:)

Skjønner også hvordan du har det! 4 dager på overtid her å jeg har så dårlig samvittighet i forhold til storesøster.. Klarer iallefall ikke leke med henne i denne varmen! :( er så lei.. Håper vi føder snart alle sammen :)
Føler meg helt invalid å så er jeg dritt sur i tillegg.. Ikke så kjekk å være sammen med for tiden. :p

Termin 16 Juli
Potta sur her også, Hehe.. Sikkert ikke noe lett å være i nærheten av i disse dager! Ja, håper vi føder hele gjengen så vi kan kose med gullene våre vi også:) det eneste positive med dette e at fødselsangsten blir litt "glemt" oppi det hele:) sender fødestøv din vei:)

Ja, e ikke noe kjekt å føle at man ikke strekker til.. Bf er kjempe flink og forståelsesfull heldigvis:) men her har vi også diverse oppussingsprosjekter på gang så blir jo til at han må jobbe mye med det oxo. Når har/hadde du termin? Glad vi snart er i mål om det no enten skjer på ene eller andre måten:)

jeg har termin på mandag.men sist gikk jeg 11 dager over:) denne gangen har jeg barn og mangler overskudd så jeg håper jeg slipper denne gangen:) er godt sliten nå:) omtrent alene med småen om dagene siden hun har ferie så det sliter godt ut.samboeren min har så slitsom arbeidstid at han må sove lur når han kommer hjem og da våkner gjerne han ikke før kveldsstellet hennes.(som jeg tar pga det går raskest)

"Risikoen for å gå over termin er større hvis mor er førstegangsfødende, det er en gutt i magen, mor er betydelig overvektig eller over 35 år."

leste nettopp.håper det ikke stemmer for min del som venter gutt:P kjenner optimismen renner ut:P

7 dager over tida. Føler akkurat likt som dere. Jeg er ikke en hyggelig person å ha i hus. Veldig deilig å ha mamma pg pappa på besøk som tar seg av storebror. Har hatt to dårlig netter med lite søvn. Mye mensmurringer i natt, men ingen tegn til rier. Blir helt tullete i hodet av å ikke vite når ting skal skje

Back
Topp