Leeeei... trenger litt tips

Annwi

Andre møte med forumet
Ennå fire dager igjen til termin. Men jeg er DRITT lei!!!
Trenger litt motivasjon... samt tar i mot med STOOR takk tips om "hva som kan få fødselen igang"...

Hos meg har både venner og famili stresset veldi med at lille skal komme.
Flere har drømt termindatoer, ringt å spurt om jeg har født da de har drømt det på natten eller dersom de har tatt ettermiddagslur... eller fortalt at NÅ har de følelsen på det skjer eller har skjedd. JEG ER SÅ LEI ALLE FORVENTNINGENE jeg får av folk... Og har nå sagt til alle og en hver at han kommer når han kommer... Samt at jeg er lei all maset!!!

Nesten så jeg føler jeg begynner bli litt deprimert her jeg sitter. Ufresh, svæær, der er tiltak og stelle meg... BLÆ!!! Er det lov å si at nå gidder jeg ikke mer???

Jepp, lov å være lei. fysisk tungt nå på slutten, og slitsomt med mas fra familien. Heldigvis for meg er det bare mamma som "maser" denne gangen. Hun er redd jeg skal føde før hun kommer til oss :D Men nå er det bare noen timer til hun er her, så da slapper hun vel litt mer av :D

Har egentlig ikke noe tips til å få igang fødselen, fordi jeg tror at det uansett ikke skjer før kroppen og/eller babyen er klar. Men du får prøve å sove nok til at du blir uthvilt. gå lange turer, ha evt endel sex (med sædavgang inni kjeden) Sånne standardting. Og prøve å ikke stresse, for stress kan utsette fødselen sies det. Prøv å drite i dem som maser, si at de ikke får lov å spørre, du sier ifra om noe skjer.

Takk for tilbake mld... :)
Har gitt beskjed til dæm som sier i familien at vi må gi beskjed med en gang d skjer noe... at uansett NÅR d skjer noe, så er INGEN velkommen på føden før JEG har fått dusjet og kvilt ut!! Øsnker jo selv og være fysisk tilstede når det kommer folk og skal hilse på lille. Er ikke intr. i at det skal ha hvert folk innom mens jeg har sovet og slikt..Føler meg som en overbeskyttende tigermamma, som samtidi er VELDI egoistisk!!

Nei herlighet, folk må respektere at man er sliten etter fødselen. Ungen blir da ikke så enormt mye større på noen dager... De kan da fint vente til dere kommer hjem... :)
Stå på krava. Du kan også si ifra på sykehuset om at du ikke vil ha besøk, de hjelper deg nok gjerne.

Mamma er her for å passe på storebror. Men hun kan få komme på sykehuset etter at vi har hvilt ut. Sist gang fikk hun først se barnet etter en ukes tid siden hun bor langt vekke og må ta fly. 

Back
Topp