Leeeeenge siden

plysj

Gift med forumet
....men kanskje dere husker meg? Sånn litt iallefall? [;)]

Har hatt mye på tapeten siden sist. Har flyttet fra leilighet til enebolig, jobbet mye, bursdag og jul. Dere vet hvordan det er [:D]

Ellers er det fint lite nytt fra min side, hva har skjedd i DIN verden det siste halve året?

Heisann, Plysj! Så koselig å høre fra deg! Deilig med enebolig, da! :)

Jeg har fått ei lita datter til siden sist, hun blir seks uker på torsdag. Fint og altoppslukende å være tobarnsmor! Det vet jo du sikkert alt om:) Litt sliten noen ganger, men koser meg veldig. Alma er stolt storesøster!

Hei hei!
Så deilig med hus da :)
Her er mannen utenlands en tur så T og jeg styrer huset.
Jeg har fått meg fast jobb og starter med opplæring på fredag [:D]
Ellers er det nok ikke så mye nytt..
Sitter på jobb i butikken med hodepine i dag, utrolig slitsomt så det blir godt å bli ferdig etterhvert [:D]

Heisann. Digg med hus da[:D]

Her har vi fått en baby til. Hun kom 31.januar.. Også har vi flyttet ut av oslo. Fra en leilighet i oslo sentrum på 63 kvm til enderekkehus på "landet" på 130kvm. Deilig med noe større. Så vi nyter tiden med baby i hus ... og en trasig 2- åring...[>:]

Tja hva har skjedd - jeg er gravid[:)] med termin i september! ellers har det ikke skjedd noe særlig. Dagene løper avgårde - har vært sykmeldt i 12 uker, første arbdag igjen i dag - og jeg er trøøøøttt..

Gratulerer med hus. Vi har flyttet fra enebolig til småbruk[:D]
Klart jeg husker super strikkern[:D]

klart jeg husker deg

nå er jo ikke jeg selv så mye her inne for tiden, henger mest på nov10.

Men hvor har dere flyttet? Langt unna, type nytt fylke eller? Jeg og Viljar kommer til Stavanger 27 april, (hjem igjen 10 mai) og hadde vært koselig å møttes igjen[:)]

Husker deg og og det fine håndarbeidet ditt ja [:D]

Her er alt ved det samme gamle [:)]

Vi planlegger hus(om)bygging da, og det er jo spennende [:)]

Klart jeg husker deg, koselig å høre fra deg igjen.[:D][:D][:D] Gratulerer med nytt hus![:D]

Jeg har også fått ny baby, og ellers bare koser meg hjemme med barna.[:)]

ORIGINAL: Sukkertopp

Klart jeg husker deg, koselig å høre fra deg igjen.[:D][:D][:D] Gratulerer med nytt hus![:D]

Jeg har også fått ny baby, og ellers bare koser meg hjemme med barna.[:)]

Sign

almara: ååh så kjekt, gratulerer med din nye rolle! [:D] Ja det er travelt med mer enn 1 barn, men man venner seg til det [;)] Hva heter lillesøster da? Går alt bra?

Fru H: Håper han ikke blir så lenge borte da, borte bra men hjemme best? [;)]

Pigita: Gratulerer så mye med den lille jenta! Du holder deg til vinterbarn ser jeg [;)] Vi flyttet også fra 64m2 leilighet til hus, det er så fantastisk!! [:D] (og du, trassen går over altså, bare hold ut)

Tuttelure: Så morro! Det er jo tungt å gå gravid, men jeg opplevde at svangerskap nr 2 gikk fortere enn det første. Sikkert fordi man har mer å gjøre, hehe. Lykke til videre med jobbingen, det går seg nok til [:)]

siggen: haha superstrikker ja, vet nå ikke helt, men jeg klarer meg ikke uten noe i fingrene [;)] Har blitt noen plagg siden sist, det er helt sikkert! *mistet tellingen*
Småbruk ja, har dere store planer for stedet?

Oskarsmamma: Takk for det! [:D] Gratulerer med rekkehus! Vi vurderte også rekkehus, men var heldige og fikk enebolig til ca samme pris (og her i rogaland er det ganske dyrt).

SistemannIMagen: Ja DEG kan jeg jo ikke glemme, sjefsdamen [;)][;)] Jeg forstår at du henger mest på det nyeste forumet, det blir vel mest naturlig slik. Jeg kan garantere deg at du lett hadde funnet fram til hjemmet vårt denne gangen også, vi bor like borti gata til leiligheten vi eide før hehe! Og nå har vi jo HAGE, som er heeeelt genialt mtp de små med aktive føtter [:D] Jeg er klar for å møtes igjen, ingen tvil! Kan jo avtale på fb? [:)]

*trinemor* Hehe takk [:)] Oi spennende å bygge om huset da! Skal dere gjøre mye selv? Er det veldig omfattende arbeid?

Sukkertopp: Gratulerer så mye til deg også, med nytt småtroll i hus. Herlig å kunne kose seg med barna altså[;)]

*Sperminator*: Yes, det har jeg fått med meg, har deg jo på tryneboka hihi[;)] Alt bra med dere, alle sammen?

Back
Topp