Leeeeei!!

Lillegull*2

Glad i forumet
Nå kjenner jeg virkelig på leiheten altså. Kjenner humøret er dårlig i dag. Sett meg i gang, gjør hva f.. dere vil, bare få henne ut! Jeg kjeeeedeeeeer meg! Lyst til bare å skrike, og legge meg ned og bare.. ja.. bli borte. Mure meg inn. Drite i alt og alle.
Seks dager over termin, og ingen tegn til noe som helst, til tross for utprøving av alle mulige kjerringråd.
Nå har jeg ikke lyst til å høre mer om kjerringråd heller. Kroppen min vil ikke ha henne ut, jeg må vel bare tålerere det. Det positive er vel at jeg er en flink ruger da, for den som kan se det positive i det :p

ARG!
Sorry, måtte bare få ut litt frustrasjon...

Du har min fulle sympati, føler det akkurat likt.. 7 dager over i dag, og dagene går helt jæv.. seint.. har gitt opp håpet om naturlig fødsel, og gruer meg til igangsetting i uken.. :( Håper det skjer noe hos oss begge snart! Klem til deg :)

Føler så absolutt med deg:( jikk ei uke over termin m første mann, d er ubeskriveli tongt. Krysser fingrene for at det skjer noe snart:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Offa:confused:Skjønner deg godt!!
Jeg har akkurat 1 uke til termin i dag, og kjenner på det selv....så for dere som er flere dager over..eh ja..blææh:(

Sender deg en klem og lykke til<3

Kjenner meg igjen!! Er 4 dager over i dag!! Hadde vondt i ryggen og murringer i går kveld, tenkte at det kanskje skulle bli værre utover natta, men neida!! Forsvant igjen det :( Sov som en sten hele natta. Får håpe vi alle sammen slipper igangsetting! :) Vi får holde ut jenter ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp