SnoopyCat Glad i forumet 1 Apr 2007 #1 INGEN som har en singel mann å sende til meg. En ordentlig kar, snill, omtenksom, greit med penger, ærlig og som vil ha MEG????????? Uff... Lei av å være singel ja. Vil ha MANN NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!
INGEN som har en singel mann å sende til meg. En ordentlig kar, snill, omtenksom, greit med penger, ærlig og som vil ha MEG????????? Uff... Lei av å være singel ja. Vil ha MANN NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!
Ett-mars-hopp Forumet er livet 1 Apr 2007 #4 hmm... da var denna for gammel... bestisen til gubben blir 33... Sorry! [;)]
SnoopyCat Glad i forumet 1 Apr 2007 #5 Hmm...det var jo synd[;)] får satse på at noen andre har en kar til meg da!
Ett-mars-hopp Forumet er livet 1 Apr 2007 #6 ja, må nesten det...[;)] Skal si fra om jeg kommer på no'n...
2 Happy Feet Forelsket i forumet 1 Apr 2007 #7 Leit på: match.com der er det sånn relasjonstest og då er det lettere å finne ein som passer deg. Håpar du finner deg ein som er snill og grei og som er glad i deg og den lille. [:)]
Leit på: match.com der er det sånn relasjonstest og då er det lettere å finne ein som passer deg. Håpar du finner deg ein som er snill og grei og som er glad i deg og den lille. [:)]
FjerneErna Forumet er livet 1 Apr 2007 #8 Du kan få broren min hvis du er villig til å flytte til Fredrikstad [;)]
SnoopyCat Glad i forumet 1 Apr 2007 #9 Hmm...synes jeg har profiler på alle slike datingsteder jeg. Men ingen mann å finne. Må jo ha en som er flyttbar da. For det er ikke vi[;)]
Hmm...synes jeg har profiler på alle slike datingsteder jeg. Men ingen mann å finne. Må jo ha en som er flyttbar da. For det er ikke vi[;)]