Har i flere år hatt problemer med uforklarlige smerter i kneet, som blir verre når det er kaldt og når jeg sitter. Har vært til lege med dette, men han fant ikke noen ting. Fikk anbefalt å ta blodprøve for å sjekke for revmatisme siden jeg også sliter med kroniske smerter i ryggen. Men tok aldri denne blodprøven, for jeg glemte det rett og slett[8|]
Nå har jeg den siste uken hatt vondt i de fleste leddene og ryggen har også vært rimelig ille. Leddene (både små og stor) blir stive og knekker så snart jeg beveger meg etter å ha sovet eller sittet stille en stund. I natt da vesla begynte å gråte, så var den ene albuen min helt stiv og veldig vond, var nesten så jeg ikke klarte å røre på den.
Liker ikke å gå til legen, men jeg må vel.. Noen med lignende plager?[:'(]
Nå har jeg den siste uken hatt vondt i de fleste leddene og ryggen har også vært rimelig ille. Leddene (både små og stor) blir stive og knekker så snart jeg beveger meg etter å ha sovet eller sittet stille en stund. I natt da vesla begynte å gråte, så var den ene albuen min helt stiv og veldig vond, var nesten så jeg ikke klarte å røre på den.
Liker ikke å gå til legen, men jeg må vel.. Noen med lignende plager?[:'(]