Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, men har andre revmatiske lidelser.
Nå er jeg ikke 100% utredet, men det tyder på sjøgrens, samt fibromylagi, og så har jeg artrose i skulderHva da? Visst du vil fortelle?![]()
Hvordan er det hos deg da?
er du bedre nå når du er gravid?Har ikke leddgikt, men fibromyalgi...
"Brøyt ut" etter forrige svangerskap
Nå er jeg ikke 100% utredet, men det tyder på sjøgrens, samt fibromylagi, og så har jeg artrose i skulder![]()
er du bedre nå når du er gravid?![]()
Ja heldigvisføler du deg bedre nå?![]()
Jeg skal ha planlagt ks denne gangener det noen av dere som har tenkt noe i forhold til fødsel?
har hatt noen lunde normale fødsler med mine 2 første,så håper og tror det skal gå fint denne gang og!
EPIDURAL er mitt eneste ønske ;-)
Jeg skal ha planlagt ks denne gangenforje gang gikk det helt galt når bekkenet låste seg, men skulle virkelig ønske jeg kunne føde normalt
![]()
Ja håper det blir en bedre opplevelse denne gangenååå![]()
det blir sikkert fint med planlagt ks.
spennende!
Spennende at du har meldt deg på studie ja!! greit med litt ekstra oppfølging for din del sikkert!fikk diagnosen januar i år.
har da vært inn og ut og tappet forskjellige ledd over flere år! så på tide med en diagnose.
brøyt ut hos meg ett år ca etter nr 2 kom til verden..
legen på haukeland ville ha meg på methorexat nå,så det "hastet" litt for deres del att jeg ble gravid.
morgenstivheten er mye bedre.
men har 2 knær som jeg kanskje må inn og tappe :-(
er veldi skeptisk til kortison sprøyter nå når jeg er gravid..
er med på studie også,så det er jo litt spennende!