Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ladyeve
Jeg har tatt i en uke. Jeg merker faktisk forskjell.
Føler kanskje jeg ikke har så mye MER, men føler melka kommer strømmende.
Hun slipper å suge av meg vorta for å få ut melk:)
Kjøpte på helsekosten.
DISSE SKAL FAKTISK HJELPE PÅ AMMETÅKE OGSÅ. NOE JEG VIIIIIIIIIIIIIIIIRKELIG TRENGER!!!! DET BRUKES EGENTLIG SOM HJERNE MEDISIN ;)
ORIGINAL: Renesmee
Hvordan merker man om man har tette melkeganger da? [&:]
Jeg skal prøve å øke dosen til 2 kapsler morgen og kveld for å se om det funker. Pumpa meg nå og fikk ut 60 ml. I går fikk jeg ut 40, og dagen før 30.. men for 4 dager siden kunne jeg få ut 80-100... [&:]
Hvordan merker man om man har tette melkeganger da? [&:]
Jeg skal prøve å øke dosen til 2 kapsler morgen og kveld for å se om det funker. Pumpa meg nå og fikk ut 60 ml. I går fikk jeg ut 40, og dagen før 30.. men for 4 dager siden kunne jeg få ut 80-100... [&:]
Jeg skulle aldri begynt å pumpa meg, for da blir jeg igjen så himla usikker på hvor mye/lite melk jeg har [:@] Jeg skal på ny 3'mnd kontroll på mandag (ny faktisk, for jeg har fått meg barselgruppe, og de andre er født i april...) og da får jeg veid han igjen for å se om han går opp slik han skal fremdeles.
Noen ganger frister det så forferdelig å gi MME, men jeg VET JO at det er koseligst og best å amme. Og lettvint! Nå har jeg hatt noen netter på rad med amming annenhver time fra midnatt av , og da har jeg sagt til samboer at jeg er SÅ NÆRE ved å gi gutten grøt om kvelden [8D] Men jeg skal jo ikke det.. kveldsgrøt er vel heller ikke det beste trikset for å øke produksjonen [8D]