Leans IVF reise

18+4 ❤️
Alt så bra ut på oul. Morkaken ligger fremme så derfor kjenner jeg ikke bevegelse. Det var masse liv og røre, og han vinket til og med til oss :)
Og ja, det var fremdeles en lillebror inni der ❤️
 
18+4 ❤️
Alt så bra ut på oul. Morkaken ligger fremme så derfor kjenner jeg ikke bevegelse. Det var masse liv og røre, og han vinket til og med til oss :)
Og ja, det var fremdeles en lillebror inni der ❤️
Hadde du bak sist?
Jeg hadde foran, kjente ingenting før etter uke 20 mener jeg. Leeeenge etter de som påsto de kjente spark i uke 12 :p

Hurra for lillebror :Heartred
 
Hadde du bak sist?
Jeg hadde foran, kjente ingenting før etter uke 20 mener jeg. Leeeenge etter de som påsto de kjente spark i uke 12 :p

Hurra for lillebror :Heartred
Ja, hadde bak sist. Men da kjente jeg ikke noe før uke 20-ish. Blir spennende å se når jeg kjenner noe denne gangen. Sykt spennende med blodprøver! Krysser alt jeg har for at du får svar på den i morgen ❤️ Du må oppdatere sant? ❤️
 
Ja, hadde bak sist. Men da kje:Heartrednte jeg ikke noe før uke 20-ish. Blir spennende å se når jeg kjenner noe denne gangen. Sykt spennende med blodprøver! Krysser alt jeg har for at du får svar på den i morgen ❤️ Du må oppdatere sant? ❤️
Tenk så herlig å kjenne små spark igjen :Heartred
Klart jeg skal oppdatere! Men jeg har overhodet ikke trua, ikke et snev engang. Det er så mye blod :( Og det har pågått så lenge, er på dag 22 med blødninger. Ingen overlever det, kjennes ut som om jeg snart ikke overlever selv heller :hilarious: Men det går bra, jeg er så innstilt på å få satt i et av de to eggene vi har på frys om et lite år, så det går helt fint. Vi kan jo ikke få barn, så det som pågår nå er bare tull som tapper meg for blod :p:confused::nailbiting:
 
Tenk så herlig å kjenne små spark igjen :Heartred
Klart jeg skal oppdatere! Men jeg har overhodet ikke trua, ikke et snev engang. Det er så mye blod :( Og det har pågått så lenge, er på dag 22 med blødninger. Ingen overlever det, kjennes ut som om jeg snart ikke overlever selv heller :hilarious: Men det går bra, jeg er så innstilt på å få satt i et av de to eggene vi har på frys om et lite år, så det går helt fint. Vi kan jo ikke få barn, så det som pågår nå er bare tull som tapper meg for blod :p:confused::nailbiting:
Jeg har troen og håpet for deg jeg ❤️ Tenk så kult med en hjemmelaget spire ❤️
 
19+6 ❤️
I morgen har mini bursdag og jeg er 20 uker på vei :) Aner ikke hva som skjedde med tiden men den fløy avgårde i en forrykende fart :O
Helt sykt å tenke på at jeg har en ettåring i huset og er halvveis på vei med lillebror i magen. Det har enda ikke gått opp for meg at jeg er gravid igjen. Kjenner ikke noe bevegelse enda, kanskje jeg skjønner det litt mer når jeg begynner å kjenne han? Morkaken ligger fremme så de sa det kunne ta litt tid før jeg kjente noe.
 
Gratulerer så mye med dagen til Mini! Tenk ett helt år! Stor gutt :gen014 Og snart storebror!

Akkurat en måned mellom gutta våre da, det er helt utrolig å tenke på hvor fort tiden har gått! Og hvor utrolig sakte den gikk for et år siden :hilarious:

Håper dere har hatt en flott feiring og at Mini har fått masse bråkete leker :D
 
30+0 ❤️
Hæ? Hva skjedde? Plutselig var jeg 30 uker, storebror er begynt i barnehagen og jeg skjønner ikke hvor tiden ble av?
Det har fremdeles ikke gått ordentlig opp for meg at jeg er gravid igjen. Alt er bare helt surrealistisk!
29.10.20 kommer lillebror med planlagt ks. Det er 60 dager til! Ææææææ! Kan noen sette på bremsen litt? Vi har ikke funnet navn til lillebror engang! Jeg finner ikke ett eneste jeg liker, utenom storebror sitt da. Så han får hete «storebrors navn 2» :p
Har nesten bestemt meg for å be de sterilisere meg i forbindelse med ks. Er rimelig sikker på at vi ikke skal ha fler.
 
Kjekt med oppdatering fra deg!
Og wow! Så langt du har komt!! :)

Ikke enkelt med navn.. Vi ble enige om navnene på twinsa inne på legens kontor ifbm igangsetting :p
 
Kjekt med oppdatering fra deg!
Og wow! Så langt du har komt!! :)

Ikke enkelt med navn.. Vi ble enige om navnene på twinsa inne på legens kontor ifbm igangsetting :p
Ja, tiden har fullstendig gått fra meg :p Jeg henger ikke med!
Hehe.. herlig! Godt å vite at vi ikke er de eneste å være treig. Vi skulle så gjerne ha bestilt tripptrapp stol til lillebror også, men kan ikke det før vi har navn, for vi har gravert storebror sin, så må nesten gjøre det samme med lillebror sin :p
 
Wow, du er jo snart ferdig :eek: Tiden har virkelig gått fort :eek:
Lykke til med innspurten :Heartblue:Heartblue
 
29 dager igjen! Hjelp!!! Jeg er ikke klar! Eller.. jeg er klar for å ikke være gravid mer, men overhodet ikke klar til å bli tobarnsmamma. Det skremmer vettet av meg! Vi har fremdeles ikke navn til lillebror. Så klar er vi liksom! Gruer meg noe helt sykt til keisersnitt. Forrige fødsel har satt sine spor og jeg frykter selvsagt at alt som kan gå gale går gale denne gangen også.
 
Det har gått fort :)
Keisersnitt endte det jo med her, og jeg har fortsatt åpent, blødende, verkende sår enda :wtf:

Men det blir spennende med lillebror. Ett svangerskap går fort merka jeg.
Savner magen og være gravid.


Lykke til med innspurten :)
 
14 dager til pks :O
Er veldig spent. Føler meg VELDIG klar og IKKE klar om hverandre. Gruer meg til keisersnitt, og kjenner at jo nærmere det blir jo mer redd blir jeg. Vet jo at det stort sett går veldig bra med de fleste men er allikevel redd for at med min flaks skjer det noe fælt. Vi har fremdeles ikke navn til lillebror. Utenom det tror jeg det meste er klart :)
Er så spent på hvem lillebror er og hvordan han ser ut. Gleder meg til å hilse på han <3
 
Det blir spennende det :)
Masse lykke til :)

Jeg har brukt opp uflaksen når det kommer til keisersnitt, så går bra med deg.
Jeg sitter her, 8 uker etterpå, fortsatt med plaster og åpent sår. Så jeg har tatt den for deg.
Det går så fint så :)
 
Når kommer lillebror? :) Jeg er lite her inne for tiden , men sniker litt inni mellom :p Og går det bra ellers ?
 
Back
Topp