Leans IVF reise

Tusen takk ❤️ Jeg tror egentlig ikke helt på det enda. Men det gjorde jeg ikke hele forrige gang heller så.. :p Jeg er kvaaaalm. Samme som sist. Men begynte tidlig på kvalmestillende denne gangen og er halvveis flink til å spise ofte så det går litt bedre denne gangen. Tusen takk for at du spør ❤️ Hvordan går det med dere? Er mini fremdeles klistremerke?

Hei!
Er du fremdeles kvalm? Ei jeg kjenner ble så kvalm i graviditetene sine at hun mente hun var allergis mot å gå gravid :hilarious: leste litt videre her, ser du hadde en litt kjip opplevelse på Hausken. Det er ikke noe gøy! Men så bra at lille hadde det fint i magen! :love7 Hvordan er det med det jeg utgår fra er en hektisk hverdag med ivrig kommende storebror og en graviditet oppå der? ❤️

Her er det altså full fart hele tiden! Lille er 8,5 mnd og går langs møblene, klatrer på ting, jager kattene og herjer dagen lang! Han er fremdeles litt klistremerke, og blir veldig lei seg når jeg går. Det er jo veldig stas for pappaen som har perm nå, og prøver å være like poppis mens jeg har hjemmekontor. Men det går seg nok til! Han er superfin og jeg er såpass klisjé og teit at jeg er takknemlig hver dag for at vi fikk denne tøysekoppen inn i livene våres:Heartbigred
 
Hei!
Er du fremdeles kvalm? Ei jeg kjenner ble så kvalm i graviditetene sine at hun mente hun var allergis mot å gå gravid :hilarious: leste litt videre her, ser du hadde en litt kjip opplevelse på Hausken. Det er ikke noe gøy! Men så bra at lille hadde det fint i magen! :love7 Hvordan er det med det jeg utgår fra er en hektisk hverdag med ivrig kommende storebror og en graviditet oppå der? ❤️

Her er det altså full fart hele tiden! Lille er 8,5 mnd og går langs møblene, klatrer på ting, jager kattene og herjer dagen lang! Han er fremdeles litt klistremerke, og blir veldig lei seg når jeg går. Det er jo veldig stas for pappaen som har perm nå, og prøver å være like poppis mens jeg har hjemmekontor. Men det går seg nok til! Han er superfin og jeg er såpass klisjé og teit at jeg er takknemlig hver dag for at vi fikk denne tøysekoppen inn i livene våres:Heartbigred
Jaaa :/ Fremdeles kvalm. Er nok allergisk jeg også :p Blir definitivt ikke flere graviditeter etter dette! Jeg er ferdig med kvalme for alltid :p
Ja, det var elendige greier på Hausken. Hun ville heller ikke la oss høre hjertelyden. Helt merkelig opplevelse!
Jo, det er en hektisk hverdag, og storebror blir mer og mer aktiv. Heldigvis er jeg i permisjon enda, og skal være i permisjon til og med 01.06.20. Så har fremdeles litt tid på meg. Og så har pappaen hjemmekontor for tiden så han kan hjelpe litt innimellom hvis det blir gale. Blir som oftest kvalmestillende på ettermiddagen og da stepper pappaen inn og tar over lekingen

Godt å høre at lille klistremerke er aktiv og fin ❤️ Litt stas at du er favoritten da ❤️ :p Satser på det går seg til så pappaen ikke føler seg utenfor da ❤️
 
Jaaa :/ Fremdeles kvalm. Er nok allergisk jeg også :p Blir definitivt ikke flere graviditeter etter dette! Jeg er ferdig med kvalme for alltid :p
Ja, det var elendige greier på Hausken. Hun ville heller ikke la oss høre hjertelyden. Helt merkelig opplevelse!
Jo, det er en hektisk hverdag, og storebror blir mer og mer aktiv. Heldigvis er jeg i permisjon enda, og skal være i permisjon til og med 01.06.20. Så har fremdeles litt tid på meg. Og så har pappaen hjemmekontor for tiden så han kan hjelpe litt innimellom hvis det blir gale. Blir som oftest kvalmestillende på ettermiddagen og da stepper pappaen inn og tar over lekingen

Godt å høre at lille klistremerke er aktiv og fin ❤️ Litt stas at du er favoritten da ❤️ :p Satser på det går seg til så pappaen ikke føler seg utenfor da ❤️

Hei igjen fine Lean! ❤️
Hvordan går det med deg? Håper den kvalmen har roet seg skikkelig nå. Her har lille blitt 9 mnd og er helt på vippen til å gå. Vi løper etter og prøver å holde tritt med han, så det er full fart dagen lang. Han jogger gjennom stua med gåvogna si, og både katter og folk får bare vike unna :hilarious: Ferdig med skrytingen! Håper du har det fint, og at livet med lillemann er toppers! ❤️
 
❤️❤️
 
Hei igjen fine Lean! ❤️
Hvordan går det med deg? Håper den kvalmen har roet seg skikkelig nå. Her har lille blitt 9 mnd og er helt på vippen til å gå. Vi løper etter og prøver å holde tritt med han, så det er full fart dagen lang. Han jogger gjennom stua med gåvogna si, og både katter og folk får bare vike unna :hilarious: Ferdig med skrytingen! Håper du har det fint, og at livet med lillemann er toppers! ❤️
Hei fine frøken ❤️
Kvalmen sitter i enda men jeg klarer å holde den sånn noenlunde i sjakk :) Aååå så flink! Mini her reiste seg tidlig men har ikke sluppet seg enda. Vi venter egentlig på at han skal slippe seg vi også. Han er blitt hele 10,5 mnd allerede!
Var på tul og ble satt frem et par dager så er hele 14 uker på vei i dag!
Skal på ny ul på torsdag. Da håper vi å få vite kjønn :) Superspent!
Minien her har det supert og det popper ut tenner i hytt og pine. Han er dårlig på å sove da, har litt å gå på der :p Vi er jo ekstremt mye hjemme i disse tider og jeg tror vi kjeder oss begge to. Hadde jo egentlig tenkt å ta han med i åpen barnehage nå på denne tiden men det utgår jo :(
 
Hvordan går det med deg ? ❤️
 
Hvordan går det med deg ? ❤️
Hei! I dag er jeg 15+2 uker.
var på il forrige uke, og det kan se ut som om det er en lillebror som bor i magen ❤️
Det går ganske bra. Kvalmen er overkommelig. Det som er mest slitsomt er mini som sover forferdelig urolig om natten og holder mammaen våken. Og så syns han at dagen skal starte stort sett kl 04:50 hver morgen :p Hvordan går det med dere?
 
15 uker alt. Oi, den tida går :wideyed:.
Vipps er du tobarnsmor :happy:

Er det noen trøst så ringer vekkerklokka til samboer 05.00 hver dag her og starter dagen.
 
15+4 ❤️
Beklager at jeg oppdaterer her inne, men jeg orker ikke begynne på ny dagbok. Nå må jeg bare oppdatere for at jeg skal huske selv :)
Jeg glemmer at jeg er gravid! Jeg er kvalm og må spise relativt ofte men allikevel tenker jeg ikke over at jeg er gravid! Føler jeg har så mye annet som foregår at jeg ikke tenker over det. Første gang visste jeg nesten hvor mange minutter jeg hadde vært gravid til enhver tid. Nå sliter jeg med å huske hvilken uke jeg er i :p Herregud så svimete jeg er!
Blir spennende å se på oul om det fremdeles er en gutt som bor inni magen. Jeg drømte jo litt om jente da.. så jeg håper litt at jeg tar etter Fruflis og får kontrabeskjed på oul :p Men er glad for gutt også altså ❤️
Skal følges ekstra tett opp denne gangen på grunn av komplikasjonene etter forrige fødsel. Blir planlagt ks og tett oppfølging. Er veldig spent på hvilken dato det blir ks. Har originalt termin 11.11.20. Håper på oktoberbarn ❤️
Ellers er storebror en turbo og er høyt og lavt og over alt.. og en elendig sover :p Er spent på barnehagestart i august. Tror han kommer til å ha det kjekt med å ha noen å leke med. Har ikke blitt for mye sosialisert i disse coronatider. Vi hadde jo tenkt å gå masse i åpen barnehage med han nå før han skulle begynne i BHG, men det er jo stengt. Håper ikke han får sjokk når han oppdager at det finnes flere på hans størrelse :p :D
 
11.11 er pappas bursdag, men blir nok før siden det er planlagt keisersnitt :)
Blir nok før her også, men håper på vanlig fødsel her. Hun er større enn hun skal være og jeg har nok svangerskapsdiabetes.

Men jeg og glemmer stadig at jeg er gravid og må stadig tenke hvor langt.
Ofte tenker jeg ei uke eller to mindre og skvetter når jeg teller opp.
 
Nå nærmer det seg vel OUL?
Dette er så spennende, tenk at dere klarte det selv :love7

Vi hadde store planer om å ha Mini hjemme fram til januar. Men så fikk vi plass der vi ønsket fra august, og (særlig) hvis det kommer flere her på nyåret så må jeg tilbake i full jobb før jeg kan bli permittert igjen. Så vi får se, kanskje det blir oppstart her i august og :) Mini elsker folk da, merkelig nok :p
 
Hei! I dag er jeg 15+2 uker.
var på il forrige uke, og det kan se ut som om det er en lillebror som bor i magen ❤️
Det går ganske bra. Kvalmen er overkommelig. Det som er mest slitsomt er mini som sover forferdelig urolig om natten og holder mammaen våken. Og så syns han at dagen skal starte stort sett kl 04:50 hver morgen :p Hvordan går det med dere?
Treg med og svare , ja og følge med her inne :p
Men her går det veldig bra, småen var 1 år for en uke siden..
men tenk at dere klarte der selv da ❤️
Har veldig lyst på en liten til her og, men denne gammlingen her må vell se seg fornøyd med denne ene gutten :p
 
Nå nærmer det seg vel OUL?
Dette er så spennende, tenk at dere klarte det selv :love7

Vi hadde store planer om å ha Mini hjemme fram til januar. Men så fikk vi plass der vi ønsket fra august, og (særlig) hvis det kommer flere her på nyåret så må jeg tilbake i full jobb før jeg kan bli permittert igjen. Så vi får se, kanskje det blir oppstart her i august og :) Mini elsker folk da, merkelig nok :p
Ja, på torsdag er det oul! Spennende. Føler meg ikke gravid om dagen så er jo litt bekymret innerst inne.
Jaaa tenk det da? Et lite overraskelsesfrø hos dere også! Jeg håper sånn at alt er i orden i magen og at dere får en lillebror eller lillesøster på nyåret ❤️ Sykt spennende dager fremover!
 
Treg med og svare , ja og følge med her inne :p
Men her går det veldig bra, småen var 1 år for en uke siden..
men tenk at dere klarte der selv da ❤️
Har veldig lyst på en liten til her og, men denne gammlingen her må vell se seg fornøyd med denne ene gutten :p
Er så rart hvor fort tiden går! Et helt år allerede ❤️ Hehe.. en gutt er jo helt supert det! Jeg føler meg egentlig for gammel til en til selv også. Men det skjedde jo uten at vi prøvde så det ble en bonus her :)
 
18+3 ❤️
I morgen er det OUL. Jeg er nervøs og redd. Har en ekkel feeling på at noe er galt. Har ikke turt å si det til mannen, han blir så sykt bekymret da.
Heldigvis har vi time forholdsvis tidlig så vi skal ikke gå hele dagen og vente.
 
18+3 ❤️
I morgen er det OUL. Jeg er nervøs og redd. Har en ekkel feeling på at noe er galt. Har ikke turt å si det til mannen, han blir så sykt bekymret da.
Heldigvis har vi time forholdsvis tidlig så vi skal ikke gå hele dagen og vente.
Lykke til! Tror det er helt normalt å være spent og nervøs før oul.
 
18+3 ❤️
I morgen er det OUL. Jeg er nervøs og redd. Har en ekkel feeling på at noe er galt. Har ikke turt å si det til mannen, han blir så sykt bekymret da.
Heldigvis har vi time forholdsvis tidlig så vi skal ikke gå hele dagen og vente.
Ingenting er galt med lille mirakel, det er bare sånn man føler før OUL :) Jeg krysser fingrene for at dere får en flott opplevelse :Heartred
 
Ingenting er galt med lille mirakel, det er bare sånn man føler før OUL :) Jeg krysser fingrene for at dere får en flott opplevelse :Heartred
Takk skjønne Laufey ❤️ Krysser fingrer for blodprøven i dag! Håper den ser fin ut. Får du svar på den i morgen?
 
Takk skjønne Laufey ❤️ Krysser fingrer for blodprøven i dag! Håper den ser fin ut. Får du svar på den i morgen?
Kanskje. Fastlegen min sender prøvene til Fürst i Oslo, og basert på hvor lang tid de har brukt på blodprøver i det siste kan det hende jeg må vente til over helga :eek:
 
Back
Topp