Leans IVF reise

Wæææ så kult :D Magiske svømmere hos mannen da :p Gratulerer! Håper lillegull kommer snart nå da ❤️

Ja, og det komiske med det hele er jo st vi hadde mannlig faktor som årsak til prøverør, og det ble kun brukt ICSI:hilarious: Så noe må ha skjedd :hilarious: takk❤️ Håper også han kommer snart! Er tungt å gå gravid når man han er liten på 16 mnd i tillegg:eek::eek:
 
Ja, og det komiske med det hele er jo st vi hadde mannlig faktor som årsak til prøverør, og det ble kun brukt ICSI:hilarious: Så noe må ha skjedd :hilarious: takk❤️ Håper også han kommer snart! Er tungt å gå gravid når man han er liten på 16 mnd i tillegg:eek::eek:
Det er jo i alle fall magisk! Herregud så kult! Mirakler kan virkelig skje! Må finne dagboken din, hvordan finner jeg den? Ja, det kan jeg levende forestille meg! Blir 16-17 mnd mellomrom her også :p
 
Blodprøve ser bra ut. mandag: 54, onsdag: 145. Det er vel bra stigning? Herregud, jeg forstår ikke at dette er ekte!
 
Nei, nå dåner jeg!! Er du gravid, besteste Lean? ❤️ FOR en gledelig greie! Gratulerer så innmari mye med magisk mirakelspire! ❤️❤️❤️ Klem!
 
Nei, nå dåner jeg!! Er du gravid, besteste Lean? ❤️ FOR en gledelig greie! Gratulerer så innmari mye med magisk mirakelspire! ❤️❤️❤️ Klem!
Jeg dåner jeg også :p Ja, jeg er visst det :p Og så på gamlemåten også! Herregud så mye enklere og billigere enn ivf :p Tusen takk, fine Eplebit ❤️ Du er så god ❤️
 
Gratulerer med mirakelspiren! Så gøy!! :)
 
Hurra for topp blodprøvesvar❤️
 
Gratulerer så mye :)
 
4+6 ❤️
Har aldri hatt en så positiv test før!
Liiiiiivredd for at det kan være tvillinger :eek:
 

Vedlegg

  • 3202F96C-4E48-4ABF-9688-53485CF679FB.jpeg
    3202F96C-4E48-4ABF-9688-53485CF679FB.jpeg
    60,9 KB · Visninger: 104
5+0 ❤️
Okei, så hcg-stigning.. jeg er bekymret!
Jeg tenker sånn:
Mandag: 54
Onsdag:145 ( langt mer enn dobling)
Fredag burde vært 290 med vanlig dobling
Søndag burde da ha vært 560 med vanlig dobling
Tirsdag burde vært 1120 med vanlig dobling
Torsdag burde vært 2240 med vanlig dobling

jeg har kun tatt blodprøve mandag og onsdag forrige uke. Hadde tenkt å vente til torsdag med å ta neste digitale test for å se 3+. Klarte jo ikke å vente og tik en i dag. Den viste 3+. Det skal den vise når hcg er over 2000. Så da vil det si at jeg mest sannsynlig har over 2000 i hcg i dag. Testen ble ikke ratt på morgenurin engang. Er det normalt at det stiger så voldsomt? Noen som har erfaring? Noen som kan berolige meg? Kan det være tvillinger? :eek:
 
Jeg visste jo ikke hvor langt jeg var på vei når jeg tok tester med lillebror, men ut i fra UL så var jeg 5+0 den dagen! Jeg tok videre hcg når jeg utifra UL var 5+4, da hadde jeg 18.000! Så jeg hadde veldig høy hcg! Var bare en baby:D

Her er testene:

C7DE1E45-C13E-4785-9420-986F3B34262D.jpeg
 
Oi, jøssenavn, her skjedde det plutselig ting!! Wææh! For et mirakel, Lean! Jeg fikk frysninger her nå. Gratulerer så mye - dette er jo bare så gøy :D Jeg var også bekymret for tvillinger på grunn av høye HCG-verdier, men det var bare én altså. :p
 
Jeg visste jo ikke hvor langt jeg var på vei når jeg tok tester med lillebror, men ut i fra UL så var jeg 5+0 den dagen! Jeg tok videre hcg når jeg utifra UL var 5+4, da hadde jeg 18.000! Så jeg hadde veldig høy hcg! Var bare en baby:D

Her er testene:

Vis vedlegget 320608
Åh det var betryggende! Takk :)
Vi var liksom ikke sikker på om vi skulle ha flere etter alt vi var gjennom etter fødsel. Ble selvsagt veldig glad når jeg hadde positiv test, men tanken på to skremmer vettet av meg :eek:
 
Back
Topp