Leans IVF reise

Holy moly! Det gikk superbra i dag!
Gastromannen sa at tarmen kunne legges inn igjen så fort som mulig! Han henviste meg til Voss sykehus, for der er det kortere ventetid. Så nå venter jeg i spenning på innkalling derfra! Blir en lang helg. Håper det kommer innkalling i løpet av de første dagene neste uke :) Shiiiit! Jeg håpte på at jeg skulle være stomifri før bursdagen min (som er i mars), men nå kan det se ut som den forsvinner innen veldig kort tid. Typ 1-2 uker :eek: Så er det bare å håpe på at det fungerer tilstrekkelig der nede til at det ikke lekker. Hvis det lekker, vil de forsøke igjen (for 4. gang tror jeg.. eller 5.? Husker ikke) å sy sammen lukkemuskelen min. Gleder meg så sinnsykt til å bli kvitt den jævla posen på magen! Herregud som jeg hater den. Så utrolig deilig å kunne være normal igjen! Gleder meg som en unge :D
Hurra for reversering :wav
 
Fantastiske nyheter! Håper de får alt på plass uten trøbbel, nå skal posen bort og ting tilbake til normalen :Heartred
 
Fantastiske nyheter! Håper de får alt på plass uten trøbbel, nå skal posen bort og ting tilbake til normalen :Heartred
Ja, å legge den inn igjen er visst en liten operasjon og skal og bør gå bra :) Nå skal ting endelig normalisere seg ❤️
 
Ååh, så flotte nyheter at du snart kan få bort posen på magen! Herregud for ei tøff dame du er!!
 
Jaaa! Helt sinnsykt! Føler ikke han er baby-baby lenger. Han har ikke tid til å ligge i armene mine eller bare kose! Han skal leke og prate og sprelle og sitte.. egentlig tror jeg han er en 4 åring fanget i en babykropp

Gode snille Sitrus ❤️ Ja, han vokser noe enormt! Og er helt fantastisk ❤️ Gleder meg til du får oppleve dette, for det er helt sinnsykt hvor glad man blir i en sånn liten krabat! Jeg følger med deg litt i kulissene og legger igjen et lite spor nå PG da, men er ikke så veldig flink :/ Jeg har grått så mange ganger når jeg har lest i dagboken din. Det var så godt når det var gledestårer ved begge ultralyden dine ❤️ Til og med mannen ble superglad! Jeg har måttet fortelle om deg når jeg har sittet og felt tårer mens jeg har glodd på tlf :p
Nå skal du jaggu meg bli mamma, Sitrus❤️ Ja, nå håper jeg de kan fikse meg sånn noenlunde igjen så jeg slipper den forhatte posen på magen. Drømmer om at den er borte til jul :) Skal snart på time på Haukeland (kl 11) og da håper jeg å få endel flere svar :) Tusen takk for fine ord ❤️ Du er råtøff selv også ❤️

Åh, du er jo bare så nydelig, tusen takk for gode ord! Tenk at dere sitter der og er så glade på våre vegner, det er skikkelig, skikkelig fint :Heartred
Og herlighet som jeg gleder meg til å oppleve det du beskriver, tenk at det faktisk ser ut til å skje til våren! En ekstremt kul tanke :happy:

Ble sååå glad av å høre de gode nyhetene forresten! Og tenk at ting skjer så fort! Nå blir det endelig en løsning veldig snart og jeg krysser alt jeg har for at resultatet blir perfekt uten
flere runder :Heartred
 
Fantastisk med så gode nyheter!! Nå ble jeg glad på dine vegne ❤️❤️❤️
 
Åh, du er jo bare så nydelig, tusen takk for gode ord! Tenk at dere sitter der og er så glade på våre vegner, det er skikkelig, skikkelig fint :Heartred
Og herlighet som jeg gleder meg til å oppleve det du beskriver, tenk at det faktisk ser ut til å skje til våren! En ekstremt kul tanke :happy:

Ble sååå glad av å høre de gode nyhetene forresten! Og tenk at ting skjer så fort! Nå blir det endelig en løsning veldig snart og jeg krysser alt jeg har for at resultatet blir perfekt uten
flere runder :Heartred
Ja, det er vi absolutt! Det er så utrolig velfortjent ❤️Jeg heier så voldsomt på deg! Nå er det din tur og jeg gleder meg til å følge deg videre, helt i mål.
Ja, nå håper jeg tiden flyr og at innkallingen kommer veldig fort.
 
Tusen takk, Fruflis ❤️ Er så happy! Og spent på når innkallingen kommer :O
Plutselig føltes det rart at du skrev Fruflis og ikke navnet! :laughing002 Håper du får innkallingen fort, og at innkallingsdatoen ikke er langt unna ❤️
 
Plutselig føltes det rart at du skrev Fruflis og ikke navnet! :laughing002 Håper du får innkallingen fort, og at innkallingsdatoen ikke er langt unna ❤️
Hehe.. ja, holdt på å skrive navnet :p Måtte tenke meg om en ekstra omgang :p Ja, jeg drømmer om å høre noe nå en av de første dagene denne uken :)
 
Da var jeg nyoperert. Tok litt lenger tid enn jeg hadde trodd men nå er jeg endelig operert og tarmen er tilbake i magen. Ble operert på fredag 01.11.19. Er fremdeles innlagt. Har endel smerter og sliter med kvalme. Håper det gir seg snart. Får ikke reise hjem før jeg har vært på do (nr2), så vi venter... Vanskelig å gå i seg så mye mat når man er kvalm også :/ Mini og mannen er her med meg heldigvis ❤️
 
Da var jeg nyoperert. Tok litt lenger tid enn jeg hadde trodd men nå er jeg endelig operert og tarmen er tilbake i magen. Ble operert på fredag 01.11.19. Er fremdeles innlagt. Har endel smerter og sliter med kvalme. Håper det gir seg snart. Får ikke reise hjem før jeg har vært på do (nr2), så vi venter... Vanskelig å gå i seg så mye mat når man er kvalm også :/ Mini og mannen er her med meg heldigvis ❤️
Hurra for tarm på innsiden! Satser på at den holder seg der nå og fungerer som den skal! Og så må du bare slappe av og fokusere på å bli helt frisk og rask igjen :Heartred

Har du mannen hjemme så du får avlasting til du er på topp igjen?
 
God bedring kjære deg☆♡ så godt at de får være med deg.
 
Back
Topp