Leans IVF reise

Har tenkt mye på deg og vet liksom ikke hva jeg skal si. Ønsker deg god bedring og håper ting går så bra som de kan.
 
Så ufattelig å lese om dette her, håper det går bedre med deg og at du klarer å nyte den lille gutten deres til tross for den jævlige opplevelsen du har vært gjennom ❤️
 
Off, for en forferdelig start på mammalivet... har ikke ord. Sender deg en stor klem ❤️❤️ God bedring ❤️
 
Fremdeles innlagt :( Dette tar vinter og vår! Er vel på dag 31 eller32. dagen innlagt siden mini ble født. Tar på både fysisk og psykisk. Møkklei!
 
Fremdeles innlagt :( Dette tar vinter og vår! Er vel på dag 31 eller32. dagen innlagt siden mini ble født. Tar på både fysisk og psykisk. Møkklei!

Fy, så utrolig leit. :(
 
Uff:( gode tanker og klemmer til deg❤️
 
Huff. Blir det ikke noe bedre ? Sender en stor klem.. du er sterk!
 
Høres virkelig helt forferdelig ut! For et mareritt :( Tenker på deg og sender deg mange styrkende tanker ❤️
 
I dag ble vi endelig skrevet ut. Så får vi se hvordan det går dette her! Mini ble født 21.06, i dag er det 28.07. Vi har vært hjemme totalt 4 dager siden han ble født. Nå håper jeg at vi etter hvert kan finne våre rutiner hjemme hos oss selv. Gleder meg til å kunne sitte igjen! Forhåpentligvis om en ukes tid kan jeg begynne så vidt å øve meg på å sitte igjen. Har ikke sittet siden han ble født. Ellers hater jeg stomien som pesten men klarer å stelle den selv. Håper så inderlig at tarmen blir lagt inn igjen om noen mnd og at lukkemuskelen igjen fungerer som normalt.
 
Huff virkelig stakkars deg Lean!!! Lurer sånn på hva som skjedde under fødsel:sorry: Håper alt går bra og at tarmen blir lagt inn igjen!
 
Kjære deg- du er virkelig tøff! Det er så leit at du må gå gjennom dette her, jeg har nesten ikke ord! ❤️ Tenker veldig ofte på deg, og håper du tross alt klarer å nyte tiden med den lille mens du venter på å bli frisk. Tusen klemmer- og all verdens god bedring ❤️❤️❤️
 
Håper du nå kan få en fin tid med mini, samtidig som kroppen forhåpentligvis friskner ordentlig til for deg. ❤ Det er utrolig vondt å høre hvordan mamma-tilværelsen har vært hittil. :(
 
Fy søren altså, jeg vet ikke hva jeg skal si. Godt å høre at dere endelig er hjemme hvertfall.. Tenker masse på deg! :Heartred
 
Håper det går bedre med deg :(

For en kjedelig situasjon og komme i da, som om ikke man har kjempet nok for og komme der man er og bli gravid ❤️ :(
Også måtte du oppleve dette :(

Men masse god bedring og sender over klemmer til deg ❤️
 
Er bare innom med en klem ❤️ Håper lille har det fint og at du er på bedringens vei, selv om det kanskje tar lang tid. Du er den tøffeste personen i hele verden, Lean! ❤️
 
Vi ble skrevet ut på søndag. Da hadde vi vært innlagt i ca 34 dager totalt siden fødsel.
Jeg kommer meg litt og litt og håper at jeg kan så vidt begynne å sitte litt igjen om en ukes tid. Har ikke kunnet sitte siden fødsel, så alt inkludert spising og amming blir gjort stående eller liggende. Jeg hater stomien og håper så inderlig at de klarer å redde lukkemuskelen min og at tarmen blir lagt tilbake.
Nå driver jeg og trapper ned medisiner og forsøker å finne en rytme og normalhet i hverdagen. Jeg er sykmeldt fra permisjonen min, så mannen overtar min permisjon nå. Jeg har ikke helse til å ta meg av mini alene :(
Nå fremover blir planen å forberede sak mot sykehuset for feilbehandling. Er mange instanser som skal involveres, blant annet fylkeslegen og pasientskadeerstatning. Så nå er det å samle mot og krefter til å starte de prosessene.

Mini har det strålende flott og er lykkelig uviten heldigvis ❤️ Han vokser og spiser og sover og trives :) Han er et mønsterbarn rett og slett! Mammahjertet holder på å sprekke av kjærlighet og stolthet overfor dette lille, magiske vidunderet ❤️
 
Så vondt å høre du fikk denne starten på mammalivet:Heartbigred
Men godt å høre det går fremover, håper virkelig du går til sak. Det der må de lære av, ikke greit:Heartbigred
Stor klem:love7
 
Håper alt går bedre for dere nå :Heartred
 
Back
Topp