Leans IVF reise

18+3 og OUL ❤️

Alt gikk fint i dag og det er fremdeles en gutt :)
Alle mål var rett ut fra at jeg er 18+3 og de var veldig fornøyd med hvordan alt så ut❤️ Lillegutt var aktiv og hadde fin vekst. Vi så både hjerte, magesekk og blære, samt begge nyrene. Lårbein, mageomkrets og hodeomkrets ble målt og alt så bra ut Det var ingen tvil om at dette var en gutt i alle fall, ikke var han særlig sjenert heller :hilarious:

Sliter fremdeles med å glede meg og tro helt på det og syns det er slitsomt å ha det sånn. Alle rundt meg gleder seg og er SÅ engasjerte. Jeg klarer ikke. Må være noe galt med meg:sad010
Syns det er fælt at jeg ikke klarer å glede meg, senke skuldrene og forstå at jeg er gravid og at alt er bra. Føler meg ikke gravid og er egentlig bare i litt trist humør for tiden.
Gratulerer med fin oul ❤️ Blir gutt her og , er formen din bedre no?
Lenge siden jeg har vært inne på dagbøker her inne :rolleyes:
 
Så nydelig babymage du har :Heartblue:Heartblue:Heartblue
 
Gratulerer med fin oul ❤️ Blir gutt her og , er formen din bedre no?
Lenge siden jeg har vært inne på dagbøker her inne :rolleyes:
Tusen takk ❤️ Ja, vi har jo termin med bare en ukes tid mellom oss :) Kanskje vi møtes på kk! Formen kommer seg gradvis men er fremdeles avhengig av medisiner for å fungere.
 
Tusen takk ❤️ Ja, vi har jo termin med bare en ukes tid mellom oss :) Kanskje vi møtes på kk! Formen kommer seg gradvis men er fremdeles avhengig av medisiner for å fungere.
Ja det kan være ;) ikke alle som får på termin dato, bare håper jeg slipper og gå så alt for lenge over :p
 
Åååå fine magen din! ❤️❤️
 
Tusen takk, Fruflis ❤️ og det samme til deg! Din mage er superfin ❤️
Så fint sagt av deg ❤️ Tusen takk! Er du forresten med på termingruppen til Bergen på Facebook? Skal visst være et kafètreff der neste helg.
 
Så fint sagt av deg ❤️ Tusen takk! Er du forresten med på termingruppen til Bergen på Facebook? Skal visst være et kafètreff der neste helg.
Nei, jeg har ikke funnet noe sånt! Lyst til å sende link? Jeg vil gjerne være med på café ❤️
 
Nei, jeg har ikke funnet noe sånt! Lyst til å sende link? Jeg vil gjerne være med på café ❤️

Det hadde vært veldig kjekt! Jeg tenkte å være med selv :) Sender deg pm.
 
Last edited:
Så fint sagt av deg ❤️ Tusen takk! Er du forresten med på termingruppen til Bergen på Facebook? Skal visst være et kafètreff der neste helg.
Får sef ikke vært med på det treffe, får sef svigermor på besøk :wideyed:
 
Det hadde vært veldig kjekt! Jeg tenkte å være med selv :) Her er link og printscreen av gruppen.[/QUOTE]
Har meldt meg inn og meldt meg på treffet Blir superkoselig det! Kjekt hvis du også er med ja, så er det noen jeg «kjenner» der
 
Last edited:
Aaah.. kjipt :( Kanskje neste gang? Eller la gubben ta seg av svigermor de timene? ❤️
:hilarious: Ja var det da, er bare meg som har lappen så de kan komme seg rundt noen steder..
eller hun har lappen moren og da, men glemmesak at hun kjører her :hilarious:
Men det kommer nok en annen dag før juni gjengen skal føde :p :D
 
Back
Topp