Leans IVF reise

Ja, spent på oul, håper alt står bra til med mageboeren inni der ❤️ Pupper ja.. hva kan man si? Vonde er de i alle fall! Her foretrekker jeg å gå uten bh, noe jeg ikke tør å gjøre utenfor huset. Men så lenge jeg er hjemme, er tvangstrøyen av :) Håper dine plager også slipper snart og at vi kan være lykkelig gravid uten vondter, kvalmer og ubehageligheter :happy:
Uten BH :eek::eek::eek:
Det hadde aldri gått her, de må holdes på plass etter alle kunstens regler :p
Måtte starte med BH om natta fordi jeg holdt på å dø hver gang jeg snudde meg :hilarious:

OUL i morgen, sant? :D
 
Uten BH :eek::eek::eek:
Det hadde aldri gått her, de må holdes på plass etter alle kunstens regler :p
Måtte starte med BH om natta fordi jeg holdt på å dø hver gang jeg snudde meg :hilarious:

OUL i morgen, sant? :D
Hehe.. ja, mine er full i plast (silikon) så de holder seg sånn noenlunde på plass selv. Vanligvis går jeg alltid med singlet som er tettsittende, så den holder de nok på plass :angelic: Sliter litt om natten jeg også, men makter ikke å sove med noe annet enn truse. Hjalp det med bh om natten? Får du sove med bh på?

Oul i morgen ja :happy: 10:30 har vi time!
 
Hehe.. ja, mine er full i plast (silikon) så de holder seg sånn noenlunde på plass selv. Vanligvis går jeg alltid med singlet som er tettsittende, så den holder de nok på plass :angelic: Sliter litt om natten jeg også, men makter ikke å sove med noe annet enn truse. Hjalp det med bh om natten? Får du sove med bh på?

Oul i morgen ja :happy: 10:30 har vi time!
Silikon er kanskje tingen :)
Det hjalp veldig med BH om natta, mine var store i utgangspunktet og eksploderte helt da jeg ble gravid. Det kjentes ut som om de ikke klarte å henge med hvis jeg snudde ned, så de ble hengende igjen og gjorde bare vondt :p Har en myk sportsBH, og har klippet opp den strikken rundt livet, så ingenting strammer men puppene holder seg på plass. Beste jeg noen gang har gjort :D Var verre å måtte sove med truse grunnet utflod :shifty:
 
Og og og, Jei for OUL i morgen!
Jeg gleder meg sånn til oppdatering :D
 
Silikon er kanskje tingen :)
Det hjalp veldig med BH om natta, mine var store i utgangspunktet og eksploderte helt da jeg ble gravid. Det kjentes ut som om de ikke klarte å henge med hvis jeg snudde ned, så de ble hengende igjen og gjorde bare vondt :p Har en myk sportsBH, og har klippet opp den strikken rundt livet, så ingenting strammer men puppene holder seg på plass. Beste jeg noen gang har gjort :D Var verre å måtte sove med truse grunnet utflod :shifty:
Uff! Pupper ass! Godt du har funnet en løsning som funker da ❤️ Her henger de fritt mesteparten av tiden :joyful: Truse klarer jeg ikke å sove uten! Godt vi er forskjellig tenker nå jeg:happy:
 
Åååå masse lykke til på OUL! ❤️ Venter spent på oppdatering ❤️
 
18+3 og OUL ❤️

Alt gikk fint i dag og det er fremdeles en gutt :)
Alle mål var rett ut fra at jeg er 18+3 og de var veldig fornøyd med hvordan alt så ut❤️ Lillegutt var aktiv og hadde fin vekst. Vi så både hjerte, magesekk og blære, samt begge nyrene. Lårbein, mageomkrets og hodeomkrets ble målt og alt så bra ut Det var ingen tvil om at dette var en gutt i alle fall, ikke var han særlig sjenert heller :hilarious:

Sliter fremdeles med å glede meg og tro helt på det og syns det er slitsomt å ha det sånn. Alle rundt meg gleder seg og er SÅ engasjerte. Jeg klarer ikke. Må være noe galt med meg:sad010
Syns det er fælt at jeg ikke klarer å glede meg, senke skuldrene og forstå at jeg er gravid og at alt er bra. Føler meg ikke gravid og er egentlig bare i litt trist humør for tiden.
 

Vedlegg

  • A249AFD7-F7AA-4934-92D7-A33A9F205721.jpeg
    A249AFD7-F7AA-4934-92D7-A33A9F205721.jpeg
    83,9 KB · Visninger: 85
Gratulerer med vel overstått OUL. :Heartred

Jeg tror det er mange som bruker lang tid på å forstå og tro på at det blir baby etter en tøff prøve-historikk. Har du noen du får snakket med om at du er trist?
 
For en fin liten fyr :love7

Det er selvfølgelig ikke noe galt med deg kjære :Heartred Det er veldig lett å bli engasjert i noe man ikke kjenner på kroppen selv, bare tenk så fort andres graviditeter går her inne, selv om ens egen snegler seg av sted. Når veien i tillegg har vært ekstra lang, du har vært mye dårlig, og selve konseptet om at det faktisk er en baby der inne er noe vanskelig å ta inn over seg, så blir det gjerne litt vanskelig. Kanskje du skulle tatt opp dette med lege eller jordmor, og hørt hva de tror om saken? Kanskje du kan få litt ekstra oppfølging på et eller annet vis?

Så kjenner du vel ikke så mye liv enda? Jeg har en ide om at det blir mye mer virkelig når man kjenner liv, fram til nå har det jo stort sett bare vært elendig form og slit :p
 
Så godt å lese at det er en frisk og fin herremann inni der ❤️ Og at det fortsatt er en gutt hehe :)

Leit å lese at du ikke har det så bra. Jeg tror det er vanlig at følelsene svinger voldsomt gjennom svangerskapet, og du skal ikke ha dårlig samvittighet for at du akkurat nå ikke føler noe glede. Gleden vil komme etterhvert. Du har vært mye dårlig, og et svangerskap er ikke bare fryd og gammen. Det er ingenting i veien med deg. Men jeg ville nok oppsøkt ekstra samtaler med jordmor slik de andre her inne også sier. Kanskje det kan hjelpe deg litt på veien.
 
Gratulerer med vel overstått OUL. :Heartred

Jeg tror det er mange som bruker lang tid på å forstå og tro på at det blir baby etter en tøff prøve-historikk. Har du noen du får snakket med om at du er trist?
Helt enig. Viktigste er å prate med noen om det og innse at det er veldig vanlig, men dog litt tabu belagt. Gratulerer med vel overstått OUL og en fin gutt på vei!
 
Gratulerer med vel overstått OUL. :Heartred

Jeg tror det er mange som bruker lang tid på å forstå og tro på at det blir baby etter en tøff prøve-historikk. Har du noen du får snakket med om at du er trist?
Tusen takk for det ❤️
Ja, jeg er nok en av de som bruker ekstra lang tid. Snakker godt med mannen og møter masse forståelse der. Håper det blir lettere og lettere
 
For en fin liten fyr :love7

Det er selvfølgelig ikke noe galt med deg kjære :Heartred Det er veldig lett å bli engasjert i noe man ikke kjenner på kroppen selv, bare tenk så fort andres graviditeter går her inne, selv om ens egen snegler seg av sted. Når veien i tillegg har vært ekstra lang, du har vært mye dårlig, og selve konseptet om at det faktisk er en baby der inne er noe vanskelig å ta inn over seg, så blir det gjerne litt vanskelig. Kanskje du skulle tatt opp dette med lege eller jordmor, og hørt hva de tror om saken? Kanskje du kan få litt ekstra oppfølging på et eller annet vis?

Så kjenner du vel ikke så mye liv enda? Jeg har en ide om at det blir mye mer virkelig når man kjenner liv, fram til nå har det jo stort sett bare vært elendig form og slit :p

Ja, sant? ❤️
Ja, må prøve å ta det med lege. Må mest sannsynlig en tur til han uansett nå.
Nei, tror kanskje jeg har kjent han et par ganger veldig svakt. Men ikke sånn ordentlig enda nei
 
Så godt å lese at det er en frisk og fin herremann inni der ❤️ Og at det fortsatt er en gutt hehe :)

Leit å lese at du ikke har det så bra. Jeg tror det er vanlig at følelsene svinger voldsomt gjennom svangerskapet, og du skal ikke ha dårlig samvittighet for at du akkurat nå ikke føler noe glede. Gleden vil komme etterhvert. Du har vært mye dårlig, og et svangerskap er ikke bare fryd og gammen. Det er ingenting i veien med deg. Men jeg ville nok oppsøkt ekstra samtaler med jordmor slik de andre her inne også sier. Kanskje det kan hjelpe deg litt på veien.

Ja, deilig å få sånne beskjeder på ul ❤️
Det er nok litt sånn at gleden kommer etter hvert ja. Var og handlet litt babyklær på lørdag, det hjalp litt ❤️ Batman-sett er i hus :p
 
Helt enig. Viktigste er å prate med noen om det og innse at det er veldig vanlig, men dog litt tabu belagt. Gratulerer med vel overstått OUL og en fin gutt på vei!
Tusen takk for det ❤️ Ja, er sikkert ikke noe alle prater om. Jeg liker å være åpen om det meste sånn at hvis noen har det på samme måten så vet de at de ikke er alene om det
 
19+0 ❤️

Kvalmen er noenlunde under kontroll. Så lenge jeg husker å ta pillene mine når jeg skal, holder jeg den greit i sjakk. MEN.. har nå de siste ukene fått mer og mer vondt i lysken på venstre side. Stråler nedover i låret og helt ned i foten. Forferdelig vondt og det går liksom ikke over. Er vondt hele tiden, men ekstra vondt ved bevegelse. Skal til legen en tur i morgen. Skjønner ikke hva det kan være.
Ellers kjenner jeg mini sånn av og til hvis jeg ligger helt i ro og kjenner veldig godt etter :Heartbigred
Gleder meg veldig til å kjenne han mer!
Har kjøpt litt babyklær og fått vuggen i hus, syns det hjalp litt. Føler meg fremdeles ikke gravid da..
kjepper litt av og til når jeg kommer på at det vokser et helt lite menneske inni magen min! Veldig rart. Ukens magebilde kommer under her.
 

Vedlegg

  • 205EE710-C171-4D7B-B699-757B94881C12.jpeg
    205EE710-C171-4D7B-B699-757B94881C12.jpeg
    609,3 KB · Visninger: 82
Back
Topp