Leans IVF reise

OUL er den ultralyden jeg synes er mest spennende. Da har man kommet så langt at risikoen er minimal for alt fælt, og man får (nok) en sjekk av hele fosteret. :) Det skal bli en bra ultralyd for deg.

Joda, alt er vel, er bare lei av kvalme, men forventer å være kvalm til fødsel, så jeg er takknemlig for at formen er mye bedre enn i starten. :)
Ja, den er veldig spennende! Gleder meg og håper alt er bra ❤️

Uff.. kvalme er så uendelig slitsomt! Godt at den er bedre nå enn tidligere. Det beste hadde vært om alle gravide slapp den hersens kvalmen ☹️ Tar du noe kvalmestillende? Jeg hadde ikke overlevd uten!
 
Takk for det, Laufey ❤️ Du er jo ikke SÅ langt etter! Gleder meg til å høre om/se din mage ❤️ Oul nærmer seg med stormskritt nå ja
Jeg er jo flere måneder bak :p
Magen min er så misdannet at jeg er spent på om den i det hele tatt vil få babykul :hilarious: Men det blir jo spennende å se :D
 
Jeg er jo flere måneder bak :p
Magen min er så misdannet at jeg er spent på om den i det hele tatt vil få babykul :hilarious: Men det blir jo spennende å se :D
Ikke SÅ langt bak? Jeg har termin i juni og du i juli jo ❤️ Du får nok ensuperfin babykul skal du se ❤️
 
Ja, den er veldig spennende! Gleder meg og håper alt er bra ❤️

Uff.. kvalme er så uendelig slitsomt! Godt at den er bedre nå enn tidligere. Det beste hadde vært om alle gravide slapp den hersens kvalmen ☹️ Tar du noe kvalmestillende? Jeg hadde ikke overlevd uten!

Ja, jeg har tatt kvalmestillende siden uttak og må ta regelmessig, tar kombinasjon av flere. Har ingen planer om å trappe ned enda. Jeg hadde heller ikke overlevd uten, men synes de absolutt må forske videre på bedre behandling. For det er jo mer "litt kvalme- og brekningsdempende" mer enn det stiller kvalmen. :rolleyes::hilarious:
 
Ja, jeg har tatt kvalmestillende siden uttak og må ta regelmessig, tar kombinasjon av flere. Har ingen planer om å trappe ned enda. Jeg hadde heller ikke overlevd uten, men synes de absolutt må forske videre på bedre behandling. For det er jo mer "litt kvalme- og brekningsdempende" mer enn det stiller kvalmen. :rolleyes::hilarious:
Samme her! Eller jeg begynte ikke før i uke 5-6.
Men er helt enig! De stiller ikke kvalmen, de tar bare toppene føler jeg. Ja til forskning på kvalmestillende
 
Samme her! Eller jeg begynte ikke før i uke 5-6.
Men er helt enig! De stiller ikke kvalmen, de tar bare toppene føler jeg. Ja til forskning på kvalmestillende

Ja, kan dempe toppene. Og nå som jeg er kommet langt stopper det mye oppkast og brekninger. Må komme mer forskning. :bookworm:
 
18+0 ❤️

1 dag til jordmor og 3 dager til oul.
Kvalmen ser ut til å avta litt og litt heldigvis, håper den forsvinner helt etter hvert
Er sykmeldt 70% ut mnd og kjenner det er helt ok, er så trøtt hele tiden. Delvis på grunn av kvalmestillende og sikkert delvis på grunn av graviditeten.
Er spent på oul nå. Håper alt er bra inni der og spent på om vi får bekreftelse på at det er en gutt inni der
Begynner å bli smålei av vonde pupper og brystvorter. Flere som har hatt vonde pupper så lenge? De har vært like vonde siden dag 1 og jeg holder på å bli tussete! Og de er swær! Er redd jeg skal ha like vondt hele svangerskapet. Noen med erfaringer?
Kommer nok ny oppdatering når jeg har vært på oul
Et lite magebilde 18+0 får være med her litt for min egen del
 

Vedlegg

  • A2F64FAE-6188-4FD3-83BB-0023A5407363.jpeg
    A2F64FAE-6188-4FD3-83BB-0023A5407363.jpeg
    696 KB · Visninger: 93
Så godt å høre at kvalmen avtar mer og mer. :) Flott mage du har. :Heartred Lykke til på OUL. :)
 
Så flott mage!! :Heartred Masse lykke til med UL i morgen også håper jeg plagene blir bedre etterhvert :)
 
Nydelig mage :Heartred
Så spennende at det snart er OUL, gleder meg til å høre om den :)
Pupper er et sorgens kapittel.. Mine er helt latterlig store, og de flasser :eek:
Har én BH som funker om dagen, og sover med en oppklippet sportsBH om natta, ellers
blir det full krise...

Håper plagene slipper snart :Heartred
 
Ja, det er godt å kjenne på også. Føler sånn med deg som har gått med kvalmen så lenge :(
Tusen takk ❤️ Kommer ny oppdatering etter oul

Ja, den kvalmen er tortur, men jeg var mer "forberedt" denne gangen, siden det varte til termin sist. En slags trøst at man vet mer hva man går til da. Jeg unner likevel alle med HG at det slipper taket (lenge) før termin. :Heartred:Heartred:Heartred Gleder meg til alle videre oppdateringer fra deg. :)
 
Nydelig mage :Heartred
Så spennende at det snart er OUL, gleder meg til å høre om den :)
Pupper er et sorgens kapittel.. Mine er helt latterlig store, og de flasser :eek:
Har én BH som funker om dagen, og sover med en oppklippet sportsBH om natta, ellers
blir det full krise...

Håper plagene slipper snart :Heartred

Ja, spent på oul, håper alt står bra til med mageboeren inni der ❤️ Pupper ja.. hva kan man si? Vonde er de i alle fall! Her foretrekker jeg å gå uten bh, noe jeg ikke tør å gjøre utenfor huset. Men så lenge jeg er hjemme, er tvangstrøyen av :) Håper dine plager også slipper snart og at vi kan være lykkelig gravid uten vondter, kvalmer og ubehageligheter :happy:
 
Ja, den kvalmen er tortur, men jeg var mer "forberedt" denne gangen, siden det varte til termin sist. En slags trøst at man vet mer hva man går til da. Jeg unner likevel alle med HG at det slipper taket (lenge) før termin. :Heartred:Heartred:Heartred Gleder meg til alle videre oppdateringer fra deg. :)

Er nok slitsomt uansett hvor forberedt man er ❤️ Håper virkelig kvalmen slipper hos deg også! Helst i går ❤️ Tusen takk for det, det kommer jevnlige oppdateringer her :)
 
Så fin babybump❤️ Jeg savner faktisk magen innimellom!☺️
 
Back
Topp