Leans IVF reise

Søndagsformiddag er så behagelig når man bare kan slappe helt av! [emoji2] Dere trengte sikkert det mtp all gangsperren hehe... Gøy med oppussing når resultatet er klart.

Jeg håper også at lille frø klorer seg meget godt fast! Får du brev ifht om eggene blir fryst ned? Jeg føler på samme spenningen! Har 3 stk som ble vurdert nedfryst i helgen, og jeg er så spent på hva de egentlig har gjort.

Kos dere i bursdagsfeiring! [emoji4]

Ja, var veldig behagelig å ikke gjøre noe [emoji4]
Det er mye arbeid før resultatet er klart. Nå skal det legges varmekabler, så nytt gulv, så ny peis, så skal kjøkkenet ferdigstilles.. Er glad mannen skal få hjelp til resten av gulvet av andre enn meg [emoji38]

Ja, både ditt og mitt frø må klore seg fast [emoji173]️ St.Olavs er så fancy at de sender brev i posten ja! Håper det kommer i slutten av neste uke. Det var bare to som hadde overlevd i tillegg til det som ble satt inn, så er godt mulig det ikke blir noen på frys. Ååååh så spennende! Får du noe svar i morgen på om noen ble fryst?
 
Ja, var veldig behagelig å ikke gjøre noe [emoji4]
Det er mye arbeid før resultatet er klart. Nå skal det legges varmekabler, så nytt gulv, så ny peis, så skal kjøkkenet ferdigstilles.. Er glad mannen skal få hjelp til resten av gulvet av andre enn meg [emoji38]

Ja, både ditt og mitt frø må klore seg fast [emoji173]️ St.Olavs er så fancy at de sender brev i posten ja! Håper det kommer i slutten av neste uke. Det var bare to som hadde overlevd i tillegg til det som ble satt inn, så er godt mulig det ikke blir noen på frys. Ååååh så spennende! Får du noe svar i morgen på om noen ble fryst?

Ja, oppussing er heftig! Godt at han får hjelp av andre slik at du slipper å stå med hodet i oppussingen [emoji28]

Haukeland sender også brev ifht. frys. Men jeg maser litt på de på mail. De er heldigvis flink å svare der, så håper de gir meg et svar i morgen enten på Mail eller tlf [emoji4]
 
Ja, oppussing er heftig! Godt at han får hjelp av andre slik at du slipper å stå med hodet i oppussingen [emoji28]

Haukeland sender også brev ifht. frys. Men jeg maser litt på de på mail. De er heldigvis flink å svare der, så håper de gir meg et svar i morgen enten på Mail eller tlf [emoji4]

Ja, kjenner at jeg er ferdig med oppussing på en stund [emoji4] Kroppen henger ikke helt med, så jeg orker rett og slett ikke!

Så bra at de svarer på Mail da! Kan ikke forestille meg at St.Olavs gjør det. Jeg sendte de Mail for 2 uker siden som jeg fremdeles ikke har fått svar på [emoji849]
Jeg heier og krysser fingrene for gode nyheter i morgen [emoji173]️[emoji173]️
 
7dpo. Lutinusen begynner å gå meg ordentlig på nervene [emoji35] Noe mer irriterende enn lutinus skal man jaggu lete lenge etter! Jeg våkner om natten av at det renner, jeg har hodepine hele tiden og puppene er skikkelig vonde! Ja, og så er jeg kvalm i tide og utide. Klarer ikke å la vær å tenke: tenk om det ikke er verdt det til slutt? Tenk om det blir et mislykket forsøk og så har jeg hatt det sånn i 2 uker for ingenting? Dere som har vert gjennom dette flere ganger: All respekt fra meg! Dere er jernkvinner og jeg beundrer dere herfra til månen [emoji173]️ Ivf er jaggu meg ingen lek. Dagens rant fra meg der altså!
Nå må dagene og ukene fly fort avsted for oss alle [emoji173]️
 
7dpo. Lutinusen begynner å gå meg ordentlig på nervene [emoji35] Noe mer irriterende enn lutinus skal man jaggu lete lenge etter! Jeg våkner om natten av at det renner, jeg har hodepine hele tiden og puppene er skikkelig vonde! Ja, og så er jeg kvalm i tide og utide. Klarer ikke å la vær å tenke: tenk om det ikke er verdt det til slutt? Tenk om det blir et mislykket forsøk og så har jeg hatt det sånn i 2 uker for ingenting? Dere som har vert gjennom dette flere ganger: All respekt fra meg! Dere er jernkvinner og jeg beundrer dere herfra til månen [emoji173]️ Ivf er jaggu meg ingen lek. Dagens rant fra meg der altså!
Nå må dagene og ukene fly fort avsted for oss alle [emoji173]️
Mine bivirkninger ga seg egentlig rundt når jeg testet positivt.. no 3 dager før test dag merker jeg ikke noe sånn spesielt mye egentlig..
men ja den kan være ekkel den lutinusen asså , jeg trodde jeg fikk mensen hele tiden.. så var det bare lutinusen :bored:
 
7dpo. Lutinusen begynner å gå meg ordentlig på nervene [emoji35] Noe mer irriterende enn lutinus skal man jaggu lete lenge etter! Jeg våkner om natten av at det renner, jeg har hodepine hele tiden og puppene er skikkelig vonde! Ja, og så er jeg kvalm i tide og utide. Klarer ikke å la vær å tenke: tenk om det ikke er verdt det til slutt? Tenk om det blir et mislykket forsøk og så har jeg hatt det sånn i 2 uker for ingenting? Dere som har vert gjennom dette flere ganger: All respekt fra meg! Dere er jernkvinner og jeg beundrer dere herfra til månen [emoji173]️ Ivf er jaggu meg ingen lek. Dagens rant fra meg der altså!
Nå må dagene og ukene fly fort avsted for oss alle [emoji173]️
Åh, skjønner deg så godt! Syns alle bivirkningene av all denne medisineringen er noe sikkelig herk! Og Lutinus er noe skikkelig griseri :wtf: Har gått på det før og har begynt igjen i dag. Prøvde å spørre om jeg kunne få en annen progresteron med., men det fikk jeg ikke. Vi får bare satse på at det er verdt det! :shy::Heartpink
 
7dpo. Lutinusen begynner å gå meg ordentlig på nervene [emoji35] Noe mer irriterende enn lutinus skal man jaggu lete lenge etter! Jeg våkner om natten av at det renner, jeg har hodepine hele tiden og puppene er skikkelig vonde! Ja, og så er jeg kvalm i tide og utide. Klarer ikke å la vær å tenke: tenk om det ikke er verdt det til slutt? Tenk om det blir et mislykket forsøk og så har jeg hatt det sånn i 2 uker for ingenting? Dere som har vert gjennom dette flere ganger: All respekt fra meg! Dere er jernkvinner og jeg beundrer dere herfra til månen [emoji173]️ Ivf er jaggu meg ingen lek. Dagens rant fra meg der altså!
Nå må dagene og ukene fly fort avsted for oss alle [emoji173]️

HATER Lutinus!!!! Hater å leve med gravidsymptomer og vite at det hele kan være en stor Lutinus-vits [emoji30] Forrige forsøk syntes jeg skikkelig synd i meg selv som hadde lurt kroppen min så lenge, for å ende opp med ingenting. Dette her er absolutt en prosess som er vanskelig og tøff! Men vi får håpe at dere klarer det nå på første forsøk, slik at du slipper å gå gjennom dette helvetet flere ganger [emoji173]️[emoji1374]
 
Mine bivirkninger ga seg egentlig rundt når jeg testet positivt.. no 3 dager før test dag merker jeg ikke noe sånn spesielt mye egentlig..
men ja den kan være ekkel den lutinusen asså , jeg trodde jeg fikk mensen hele tiden.. så var det bare lutinusen :bored:

Så bra [emoji4][emoji1303] Du er vel straks ferdig med lutinus? Og du har positiv test [emoji322][emoji322][emoji173]️ Magisk!
Ja, lutinus er noe herk! Jeg teller minutter til jeg er ferdig med den [emoji38]
 
Så bra [emoji4][emoji1303] Du er vel straks ferdig med lutinus? Og du har positiv test [emoji322][emoji322][emoji173]️ Magisk!
Ja, lutinus er noe herk! Jeg teller minutter til jeg er ferdig med den [emoji38]
Ja har 1 igjen no :D litt skummelt og bare slutte sånn og
 
Jeg har troen [emoji173]️ Dette skal gå strålende [emoji4] Når får du termin nå?
Rolig no :hilarious: ikke en gang jeg har kommet så langt fram :hilarious:
Har sjekket da sef :p 7juni mener jeg det var ..
så blir mange babyen i juni, og i vår familie har vi da bursdag vær mnd :laughing001
Mangler bare februar og april .. bursdags gaver må inn i mnd kostnadene :hilarious:
 
Rolig no :hilarious: ikke en gang jeg har kommet så langt fram :hilarious:
Har sjekket da sef :p 7juni mener jeg det var ..
så blir mange babyen i juni, og i vår familie har vi da bursdag vær mnd :laughing001
Mangler bare februar og april .. bursdags gaver må inn i mnd kostnadene :hilarious:

Hihi [emoji38] Herlig! Begynnelsen av juni er perfekt! Nå skal det bli terminspire [emoji173]️
 
7dpo (igjen)
Nå i kveld fikk jeg en veldig magefølelse på at dette ivf forsøket ikke gikk veien. Aner ikke hvorfor, men den kom. Har hatt rett alle de andre gangene jeg har fått den følelsen, så hvorfor skal jeg ikke ha rett denne gangen? Tror rett og slett jeg blir fullstendig gal av dette her!
Håper vi fikk en eller to på frys da, så sprøytehelvete unngås en stund til.
Blærk! [emoji17]
 
Back
Topp