Leans IVF reise

Oh yes [emoji173]️ Du og jeg og alle andre ivfere [emoji173]️ Håper vi skaper et babyboom til neste sommer nå [emoji173]️
Åja! Skal være mange rugere som skal ruge leeeenge her nå :)
 
5Dpo. I dag har dagen gått med til gulvriving og middagsdate med mannen[emoji173]️ Vekdig deilig å ikke ha tid til grubling [emoji4] I morgen skjer det også ting så håper morgendagen går fort og grublefritt. I morgen er det en uke igjen til testing! Uff.. kjenner nesten at jeg gruer meg! Kanskje jeg utsetter noen dager til? Får se.
Noen flere som er kvalm? Er det en bivirkning av lutinus? Syns jeg har vert småkvalm siden jeg startet på lutinus ved uttak.
 
5Dpo. I dag har dagen gått med til gulvriving og middagsdate med mannen[emoji173]️ Vekdig deilig å ikke ha tid til grubling [emoji4] I morgen skjer det også ting så håper morgendagen går fort og grublefritt. I morgen er det en uke igjen til testing! Uff.. kjenner nesten at jeg gruer meg! Kanskje jeg utsetter noen dager til? Får se.
Noen flere som er kvalm? Er det en bivirkning av lutinus? Syns jeg har vert småkvalm siden jeg startet på lutinus ved uttak.
Ja nærmer seg testing for deg og :happy:
Og ja kvalm kan vell og følge med den lutinusen som jeg har forstått .. jeg har bare 2 dager igjen med lutinus, og syns nesten det er skummelt Og slutte :p
 
Ja nærmer seg testing for deg og :happy:
Og ja kvalm kan vell og følge med den lutinusen som jeg har forstått .. jeg har bare 2 dager igjen med lutinus, og syns nesten det er skummelt Og slutte :p

Ja, jeg tester nok litt før sykehusets testdato(hvis jeg tør). Oki, godt å vite at det er lutinusen som gjør det [emoji4] Ja, skjønner godt at du syns det er skummelt! Har du bestemt deg for når du skal teste?
 
Ja, jeg tester nok litt før sykehusets testdato(hvis jeg tør). Oki, godt å vite at det er lutinusen som gjør det [emoji4] Ja, skjønner godt at du syns det er skummelt! Har du bestemt deg for når du skal teste?
Ehhh :rolleyes:
 
Har du testet? [emoji33] Hvor kan jeg lese om det? [emoji173]️
Jeg klarte bare ikke holde meg når testene kom i posten rett før helgen :rolleyes:
Var derfor jeg håpte på de kom over helgen ..
Men ellers står det meste i min dagbok.
 
Tror du må melde deg inn i skult gruppe på Assistert :)
Ligger en del dagbøker og andre spennende tråder der :)
 
Har ikke fått med meg at det er en skjult gruppe engang jeg [emoji38] God morgen liksom[emoji38] Skal melde meg inn [emoji4][emoji1303]
Jeg meldte meg inn da jeg hadde vært her i en måned jeg, hehe :)
 
Jeg meldte meg inn da jeg hadde vært her i en måned jeg, hehe :)
Jeg og og har fått en dagbok no på skjult :)
Tror de fleste av oss begynner og komme inn der no :p så du få henge deg på du og ;)
 
Jeg og og har fått en dagbok no på skjult :)
Tror de fleste av oss begynner og komme inn der no :p så du få henge deg på du og ;)

Har bedt om tilgang nå [emoji4] Satser på å joine dere der inne om litt [emoji173]️ Jeg er så glad for deg [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Weeeeeeeeeeeeeee [emoji322][emoji322]
 
Har bedt om tilgang nå [emoji4] Satser på å joine dere der inne om litt [emoji173]️ Jeg er så glad for deg [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Weeeeeeeeeeeeeee [emoji322][emoji322]
Hehe jo takker ❤️
Er så veldig spent på dine og no :D:smiley-angelic001
 
6 dpo. Jeg har gangsperr i HELE kroppen! Alle steder! Til og med i hendene [emoji23] Vi rev opp gulvet i stuen og på kjøkkenet i går, og jeg er helt ødelagt! Det gjør vondt å puste [emoji23] Tiden nå på morgenen og formiddagen har gått med til sofasliting, forum-masing og tv-titting. Senere skal vi i bursdag til en av mannens nevøer. En uke igjen til testing.. Dagene går sent! Altfor sent! Håper så inderlig at lille frø klorer seg fast inni der og blir værende! Er også veldig spent på om de to siste eggene ble til blastoer og om de ble frosset ned i går. Får vel tidligst vite noe om det i slutten av neste uke. Har lyst til å spole frem til neste søndag i full fart [emoji4]
 
6 dpo. Jeg har gangsperr i HELE kroppen! Alle steder! Til og med i hendene [emoji23] Vi rev opp gulvet i stuen og på kjøkkenet i går, og jeg er helt ødelagt! Det gjør vondt å puste [emoji23] Tiden nå på morgenen og formiddagen har gått med til sofasliting, forum-masing og tv-titting. Senere skal vi i bursdag til en av mannens nevøer. En uke igjen til testing.. Dagene går sent! Altfor sent! Håper så inderlig at lille frø klorer seg fast inni der og blir værende! Er også veldig spent på om de to siste eggene ble til blastoer og om de ble frosset ned i går. Får vel tidligst vite noe om det i slutten av neste uke. Har lyst til å spole frem til neste søndag i full fart [emoji4]
Jaja da har kroppen virkelig fått jobbet i går da :p
Jeg er bare sååå spent på din test..
klarer du vente til test dato?? :rolleyes:
Der hadde jeg null sjangs når testene kom i posten, skal prøve og spare den siste til tirsdag/ onsdag no...
 
Jaja da har kroppen virkelig fått jobbet i går da :p
Jeg er bare sååå spent på din test..
klarer du vente til test dato?? :rolleyes:
Der hadde jeg null sjangs når testene kom i posten, skal prøve og spare den siste til tirsdag/ onsdag no...

Ja, fikk kjørt seg i går [emoji38]
Ja, er veldig spent jeg også! Håper jeg følger etter deg [emoji173]️
Skjønner godt det er vanskelig å la vær!
Jeg har en skuff full av tester men jeg har ingen testetrang foreløpig [emoji4] Tror nok jeg drøyer testingen til neste søndag. Har testdag fra sykehuset 04.10 [emoji4]
 
6 dpo. Jeg har gangsperr i HELE kroppen! Alle steder! Til og med i hendene [emoji23] Vi rev opp gulvet i stuen og på kjøkkenet i går, og jeg er helt ødelagt! Det gjør vondt å puste [emoji23] Tiden nå på morgenen og formiddagen har gått med til sofasliting, forum-masing og tv-titting. Senere skal vi i bursdag til en av mannens nevøer. En uke igjen til testing.. Dagene går sent! Altfor sent! Håper så inderlig at lille frø klorer seg fast inni der og blir værende! Er også veldig spent på om de to siste eggene ble til blastoer og om de ble frosset ned i går. Får vel tidligst vite noe om det i slutten av neste uke. Har lyst til å spole frem til neste søndag i full fart [emoji4]

Søndagsformiddag er så behagelig når man bare kan slappe helt av! [emoji2] Dere trengte sikkert det mtp all gangsperren hehe... Gøy med oppussing når resultatet er klart.

Jeg håper også at lille frø klorer seg meget godt fast! Får du brev ifht om eggene blir fryst ned? Jeg føler på samme spenningen! Har 3 stk som ble vurdert nedfryst i helgen, og jeg er så spent på hva de egentlig har gjort.

Kos dere i bursdagsfeiring! [emoji4]
 
Ja, fikk kjørt seg i går [emoji38]
Ja, er veldig spent jeg også! Håper jeg følger etter deg [emoji173]️
Skjønner godt det er vanskelig å la vær!
Jeg har en skuff full av tester men jeg har ingen testetrang foreløpig [emoji4] Tror nok jeg drøyer testingen til neste søndag. Har testdag fra sykehuset 04.10 [emoji4]
Ja det skal du ❤️ Babyboom i 2019 :hilarious:
 
Back
Topp