Leans IVF reise

Masse lykke til[emoji173]️
 
Masse masse lykke til i morgen! Spør om å få ta bilde av embryo [emoji7] Håper du får både innsett og frys [emoji173]️[emoji1374] En av oss må jo være den heldige tenker jeg [emoji4]
 
Masse masse lykke til i morgen! Spør om å få ta bilde av embryo [emoji7] Håper du får både innsett og frys [emoji173]️[emoji1374] En av oss må jo være den heldige tenker jeg [emoji4]

Tusen takk [emoji173]️ Spurte allerede ved uttak om jeg kunne få ta bilde, så bilde skal det bli [emoji38] Håper vi begge får frø i magen som vokser seg store til termin [emoji173]️[emoji257] Vi skal være heldig begge to nå! Du ruger jo på et fint egg nå [emoji173]️
 
Lykke til :Heartred
 
Landet i Trondheim [emoji4] Har veeeeldig god tid! Har time 13:05 [emoji4] Så nå skal jeg pines med venting i noen timer [emoji13]
 
Landet i Trondheim [emoji4] Har veeeeldig god tid! Har time 13:05 [emoji4] Så nå skal jeg pines med venting i noen timer [emoji13]
Lykke til i dag :happy: snart ruger no :D
 
Sitter på en cafe og fyller blæren til innsett [emoji38] Tiden går så seeeeeeeeeeent!
 
Tusen takk [emoji173]️ Spurte allerede ved uttak om jeg kunne få ta bilde, så bilde skal det bli [emoji38] Håper vi begge får frø i magen som vokser seg store til termin [emoji173]️[emoji257] Vi skal være heldig begge to nå! Du ruger jo på et fint egg nå [emoji173]️

Gleder meg til å se! [emoji7] Får håpe ditt er litt finere enn mitt da [emoji13] Håper su har rett altså! Hadde vært så fint å endelig havne i en termingruppe [emoji173]️[emoji1374] Masse lykke til! Oppdater raskt, jeg er spent! Haha [emoji23]
 
Tusen takk [emoji173]️[emoji257] Hvordan har du det?
Meh... Prøver å lære meg å aksepterer situasjonen :p

Men det er ikke så nøye, for nå ganske snart bør du være ruger :D
 
Jeg ruger! På denne lille godklumpen! Vet ikke om den er bra eller dårlig, men jeg ruger på den i alle fall [emoji173]️ 2 til skal dyrkes til lørdag, håper de overlever [emoji7]
IMG_1891.JPG
 
Grattis og velkommen til skrulling!
 
Back
Topp