Leans IVF reise

Litt halvveis i formen, men tok meg en tur på jobb for å få tiden til å gå. TIDEN GÅR JO IKKE!!! [emoji30] Er selvsagt rolig på jobb også, så får ikke tenkt på noe annet [emoji15] Blir gal i hodet!
 
Litt halvveis i formen, men tok meg en tur på jobb for å få tiden til å gå. TIDEN GÅR JO IKKE!!! [emoji30] Er selvsagt rolig på jobb også, så får ikke tenkt på noe annet [emoji15] Blir gal i hodet!
Kjenner til det der :confused:
Jeg tenkte hele dagene at om de ikke bare kunne ringt uansett :p skal vi liksom gå nesten en hel dag og pines :nailbiting:
 
Kjenner til det der :confused:
Jeg tenkte hele dagene at om de ikke bare kunne ringt uansett :p skal vi liksom gå nesten en hel dag og pines :nailbiting:

Ja, mye seigpining her! Jeg har ikke innsett før torsdag, så jeg skal pines både i dag og i morgen [emoji30]
 
Ingen telefon fra st.Olavs i dag, så da er i alle fall ett egg befruktet [emoji322][emoji322][emoji16] Da er det bare en dag til å holde pusten før innsett [emoji38] Er så usannsynlig spent på å få vite hvor mange som klarte seg [emoji173]️
 
Ingen telefon fra st.Olavs i dag, så da er i alle fall ett egg befruktet [emoji322][emoji322][emoji16] Da er det bare en dag til å holde pusten før innsett [emoji38] Er så usannsynlig spent på å få vite hvor mange som klarte seg [emoji173]️
Jippiiii ❤️ Huff kan ikke beskrives hvor fæl den dette vente dagene der er asså :hilarious:
Er vell faktisk fra uttak og helt til teste dag som er den verste vente tiden i dette her :wtf:
 
Ingen telefon fra st.Olavs i dag, så da er i alle fall ett egg befruktet [emoji322][emoji322][emoji16] Da er det bare en dag til å holde pusten før innsett [emoji38] Er så usannsynlig spent på å få vite hvor mange som klarte seg [emoji173]️
Så fint! :happy: Dette går veien skal du se! :):gen014
 
Jippiiii [emoji173]️ Huff kan ikke beskrives hvor fæl den dette vente dagene der er asså :hilarious:
Er vell faktisk fra uttak og helt til teste dag som er den verste vente tiden i dette her :wtf:

Veldig godt at de ikke ringte i dag ja [emoji173]️ Nei, disse dagene blir ubeskrivelig lange!
Testdag er jo lysår unna [emoji38]
 
Så bra med ingen telefon i dag [emoji2] Da har dere minst ett befruktet egg som venter på dere så langt [emoji2][emoji1374][emoji173]️
 
Holder pusten og håper de ikke ringer

Føler virkelig med deg!!! Helt forferdelig den ventingen der!! Men går nok såå bra[emoji8][emoji8]
 
Føler virkelig med deg!!! Helt forferdelig den ventingen der!! Men går nok såå bra[emoji8][emoji8]

Takk[emoji173]️ Ja, den er uutholdelig! Livredd hver gang tlf min lager lyd [emoji38] Håper at i alle fall ett egg overlever til innsett [emoji4]
 
Ingen telefon, så jeg begynner sakte men sikkert så vidt å puste nå. Det blir forhåpentligvis innsett i morgen [emoji4] Shit så spennende!
 
Ingen telefon, så jeg begynner sakte men sikkert så vidt å puste nå. Det blir forhåpentligvis innsett i morgen [emoji4] Shit så spennende!
I morgen er du ruger ❤️ :D
 
Så hinsides spent på morgendagen! Det er i alle fall ett egg forhåpentligvis. Spent på hvor god kvalitet det er, og om det er flere enn ett som har overlevd.. Glemmer litt å puste innimellom [emoji38]
 
Lykke til i morgen. :)
 
Back
Topp